Central European Media Enterprises, grupul media care detine Pro TV S.A., a raportat pierderi nete de 44,4 milioane dolari in primul trimestru al anului si venituri in scadere cu 37%. T1 2009 a fost, potrivit presedintelui Adrian Sarbu, cel mai dificil trimestru din istoria companiei.
In perioada similara a anului trecut, CME a inregsitrat profituri nete de 14,4 milioane dolari.

Veniturile nete din primul trimestru al lui 2009 au fost de 141,2 milioane dolari, in scadere cu 37% fata de T1 2008. Veniturile operationale au scazut cu 130 milioane dolari, pana la o pierdere de 84,5 milioane dolari, cauzata in mare parte de pierderile inregistrate de operatiunile grupului in Bulgaria.

Profitul inainte de taxe, deprecieri si amortizari a scazut pana la 19,7 milioane dolari in primele trei luni ale anului, fata de 75,3 milioane dolari, in perioada similara a anului trecut.

“Primul trimestru din 2009 a fost cel mai dificil din istoria noastra, pe toate pietele”, a declarat Adrian Sarbu, presedinte si COO al CME. “Am prevazut acest trend si ne-am gestionat vanzarile si costurile astfel incat sa limitam impactul declinului din investitiile in publicitate”.

Adrian Sarbu a mai adaugat ca, pe principalele piete pe care actioneaza, CME si-a crescut cota de piata in investitiile publicitare. De asemenea, Sarbu considera ca investitia de 241,5 milioane dolari pe care Time Warner a facut-o in CME poate fi privita ca un semn de incredere “in pietele, oamenii si strategia noastra de viitor”.

In Romania, CME detine posturile de televiziune Pro TV, Acasa, Pro TV International, Pro Cinema, MTV si Sport.ro.

Sursa foto: Mediafax

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri