Brandul Dorna, aflat in portofoliul Coca-Cola Romania, va fi promovat printr-o campanie integrata de comunicare, incluzand pentru prima oara Internetul si cinematograful. Productia spotului TV a fost mai costistitoare decat in anii anteriori, a declarat Dana Ichim, Group Brand Manager Hydration, Coca-Cola Romania.
Potrivit unor surse din piata, bugetul alocat realizarii spotului TV “Alergatorii” a fost de aproximativ 600.000 euro. Filmarile au avut loc in Delta Dunarii, in Barcelona si la studiourile Castel Film, iar texturile au fost lucrate de echipa spaniola de machiaj care a participat la filmele Hellboy. Intreaga campanie a fost realizata si implementata de agentiile grupului McCann Erickson.

Varianta integrala, de 1 minut, a spotului este inclusa pe website-ul dorna.ro si va fi difuzata in cinematografe. Pentru TV au fost pregatite variante mai scurte ale spotului, in diferite combinatii – o solutie de eficientizare din punct de vedere media. Campania va fi declinata si in print si outdoor si va fi sustinuta prin actiuni la raft. Spre deosebire de alte branduri din portofoliul Coca-Cola Romania, pentru Dorna nu se vor realiza promotii.

Mesajul de brand, “Natura intalneste orasul”, continua pozitionarea Dorna din ultimii cinci ani. Spotul nou ar putea sa atraga si publicul aflat peste media de varsta de 20-24 de ani, pentru care este creata comunicarea Dorna, a spus Dana Ichim.

La nivel de companie, Coca-Cola Romania si-a crescut anul acesta bugetul de promovare. Printre marcile din portofoliul companiei se numara Coca-Cola, Fanta, Sprite, Nestea, Cappy si Dorna. De la inceputul lui 2009, gama de subbranduri a fost largita cu sortimentele Cappy Body Time, Fanta Shokata si Nestea Vitao Green Tea. Alte lansari vor avea loc pana la sfarsitul anului.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri