Facebook si Zynga, compania care detine popularul joc Farmville, s-au pus de acord cu privire la creditele pentru jocuri si au semnat un parteneriat pe o durata de cinci ani, scrie The Guardian.
Cele doua companii au intrat in conflict dupa initiativa Facebook de a crea o moneda virtuala, Facebook Credits, pe care utilizatorii sa o foloseasca.

Farmville, cel mai popular joc de pe Facebook, unde utilizatorii isi pot dezvolta virtual propria ferma, este gratuit pentru jucatori, insa pot cumpara moneda virtuala cu bani reali pentru anumite articole.

Facebook percepe un comision de 30% pentru fiecare moneda folosita, iar Zynga, care a vandut bunuri virtuale de 100 milioane dolari, a anuntat ca vrea sa renunte la prezenta pe cea mai mare retea sociala.

Cele doua companii, care nu au precizat detaliile tranzactiei, au declarat ca acordul ofera o consolidare a celor doua companii de a continua sa lucreze impreuna pentru a furniza milioanelor de oameni jocuri sociale.

Zynga are peste 230 milioane de utilizatori ai jocurilor sale si are si rolul de companie de publicitate pentru Facebook. Zynga ar putea detine pana la 20% din veniturile Facebook, in timp ce majoritatea utilizatorilor Facebook prefera jocurile ca Farmville.

Zynga, care, de asemenea, are jocuri pe site-uri ca MySpace, MSN si Yahoo, testeaza Facebook Credits in mai multe proiecte. Compania a anuntat ca in urmatoarele luni vrea sa extinda utilizarea monedelor virtuale.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri