Publicitatea vinde si la rece

In timpul verii, brandurile sint vizibile atit pe panourile publicitare, la TV si in presa, dar mai ales pe umbrelute sau pahare. In schimb, in timpul iernii, totul se muta indoor, in baruri, cluburi sau chiar hipermarketuri. Producatorii aloca sume importante pentru a asigura vizibilitate marcilor lor pe tot parcursul anului. Nu exista o diferenta a costurilor intre vara si iarna.
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri