“Este momentul ca activitatile de comunicare pe Facebook sa se faca tot mai mult pe baza unor indicatori de engagement si mai putin pe baza unor evaluari personale. In aceste conditii, un instrument de analiza a engagementului este indispensabil”, a declarat Ionut Oprea, managerul agentiei Standout.
“Testam Facebrands PRO de doua luni, si in acest moment el este folosit deja de majoritatea agentiilor de publicitate si PR din Romania care deruleaza campanii pe Facebook, precum si de un numar de clienti care isi gestioneaza singuri activitatile de marketing in social media”, a declarat Andrei Stefan, managerul Byte Flux..
“Fanpage performance” cuprinde peste 30 de grafice de analiza a engagementului/implicarii fanilor pe Facebook, care permite comparatii in context, cu cifrele similare ale paginilor concurente, cu perioade anterioare, precum si cu cifre medii pe fiecare categorie/industrie.
Modulul “Intelligence” ofera o perspectiva asupra activitatilor de marketing si comunicare derulate pe Facebook de catre companiile romanesti, atat prin strategiii complexe care includ pagini de Facebook, cat si prin simple ad-uri adresate utilizatorilor romani de Facebook.
De exemplu, in ultimele doua saptamani, companiile romanesti au derulat peste 2.000 ad-uri individuale pe Facebook si au folosit peste 3.000 de tab-uri pe paginile de Facebook pe care le gestioneaza. Toate acestea pot fi urmarite in modulul Intelligence din cadrul serviciului Facebrands PRO.
Ambele module sunt accesibile intr-un singur abonament, care porneste de la 119 euro/luna, si include si instrumentele Facebrands PRO aflate in sectiunea Tools.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: