Gabriela Lungu este Managing Director al companiei Ogilvy Public Relations Worldwide/Bucharest din februarie 2003. Declara ca este fascinata de comunicare, dar mai ales de latura strategica a acesteia si astfel a ajuns sa lucreze in PR. Este una dintre cele mai tinere specialiste in PR care conduce o companie de talia Ogilvy. In curand vom afla aproape totul despre Public Relations intr-un interviu complet alaturi de Gabi Lungu.
Intrebari preliminare:

Nume, Prenume: Gabriela Lungu
Functia: Managing Director - Ogilvy PR
Varsta: 30 de ani
Stare civila: casatorita

1. Ce studii ai urmat?

Sunt absolventa a Scolii Superioare de Jurnalism si licentiata a Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii din cadrul Universitatii Bucuresti, cu dubla specializare: principala in jurnalism si secundara in PR si publicitate.

2. Care a fost primul job pe care l-ati avut?

Prima slujba pe care am avut-o a fost cea de jurnalist in departamentul de politica interna al cotidianului Ziua.

3. Care sunt principalele trei pasiuni ale tale?

Sotul meu, designul interior si vacantele.

4. Care este ultima carte citita?

Cea mai recenta carte pe care am citit-o se intituleaza Living Leadership, o carte de management.

5. Ai un film sau un serial preferat?

Filmul meu preferat este Nothing Hill. Acesta este filmul care ma face mereu sa zambesc.

6. Ce tip de bautura preferi?

Apa plata si vinul de Porto.

7. Care este publicatia economica pe care o preferi din Romania? Dar cea din strainatate?

Apreciez foarte mult revista Biz, iar din strainatate citesc Advertising Age.

8. Care este ora la care ajungi, in mod normal, dimineata la birou?

Imi incep programul la birou in jurul orei 10:30.

9. Cate ore petreci in medie pe zi la birou?

Imi petrec aproximativ 10 ore la birou.

10. Ai un model in afaceri? Daca da, cine este acesta?

Nu am nici un model in afaceri. Nu sunt genul modelelor.

11. Care este cea mai mare reusita profesionala din cariera ta?

Cea mai mare realizare pe care am avut-o este anul trecut in sine. Multi oameni s-au indoit in acea perioada ca o sa mai reziste compania aceasta. Chiar si eu am avut atunci astfel de indoieli. Mentionez ca la inceputul anului trecut compania a trecut printr-o perioada de criza. Am inlocuit de atunci intreaga echipa, a fost un moment extraordinar de greu, pierzand un numar mare de clienti. Consider ca mai greu de atat nu imi va fi niciodata.


13. Nominalizeaza trei oameni de afaceri din Romania pe care ii admiri cel mai mult.

Sunt foarte multe persoane interesante in comunicare. Din PR imi plac foarte tare Crenguta de la DC Communication si Sorana Savu de la Premium Comunication. Sunt foarte simpatice si imi face placere sa am astfel de competitori.

14. Ce linie aeriana preferi in zborurile de business internationale?

Tarom. Iubesc aceasta companie.Chiar imi place foarte mulr.

15. Cate carduri detineti?

Detin trei carduri.

16. Unde ai petrecut ultima vacanta?

Ultima vacanta mi-am petrecut-o in Portugalia care este un loc de vizitat neaparat. Consider ca este o destinatie accesibila romanilor deaoarece preturile sunt cam la acelasi nivel ca in Romania. Este un loc superb. Am vizitat atat Lisabona, cat si Porto.

17. Care ar fi destinatia unei vacante perfecte din punctul tau. de vedere?

Orasul in care ma simt eu cel mai bine este Londra. Este o capitala cosmopolita, iar combinatia intre clasic si modern ma incanta foarte tare.

18. Ce masina conduci?

Conduc un Volvo.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Profilul saptămânii »


Setari Cookie-uri