Constructorul auto italian Ferrari a prezentat duminică prima sa colecţie de modă creată in-house, oferind fanilor mărcii căluţului cabrat o gamă de articole de îmbrăcăminte cu o notă de "couture", transmite Reuters.

Această lansare reprezintă un pas important în noua strategie de brand a celor de la Ferrari şi, totodată, una dintre cele mai mari investiţii făcute în afara afacerilor din domeniul automobilelor. Potrivit acestei strategii, sectorul de modă ar urma să fie responsabil pentru aproximativ 10% din profiturile Ferrari peste 7-10 ani.

De asemenea, planurile Ferrari vizând extinderea mărcii includ deschiderea unui nou restaurant în oraşul Maranello, din nordul Italiei, unde este sediul constructorului auto.

Colecţia de modă, creată de fostul designer de la Armani, Rocco Iannone, a fost prezentată duminică la uzina Ferrari de la Maranello, iar podiumul de defilare a fost amplasat tocmai pe linia de asamblare a automobilelor sportive Ferrari.

"Vrem să atragem tinerii. Ţinta noastră nu sunt doar cei care cumpără un Ferrari, ci şi cei care sunt conştienţi de acest brand şi de valorile sale", a spus Rocco Iannone.

Acesta a descris colecţia ca fiind una "fluidă", în condiţiile în care 80% din creaţii sunt concepute atât pentru bărbaţi, cât şi pentru femei, cu mărimi între XXXS şi XXXL.

Cu preţuri variind între 200 de euro pentru un tricou şi 3.000 de euro pentru un pardesiu din segmentul de top, colecţia se încadrează în categoria produselor de lux. Cu toate acestea, Ferrari nu îşi va uita suporterii din Formula 1, iar compania va continua să vândă şepci şi tricouri pentru fanii săi.

"Oferta noastră va păstra cele două suflete, cumpărătorii de automobile şi suporterii", a declarat duminică directorul de diversificare a mărcii Ferrari, Nicola Boari.

Colecţia de modă a Ferrari va fi oferită în principal online şi prin magazinele oficiale ale companiei de la Maranello, Milano şi Roma. Noi magazine sunt programate să fie deschise la Los Angeles şi Miami în acest an şi în China în 2022.

Nicola Boari a adăugat că, ulterior, colecţia de modă Ferrari va fi extinsă prin adăugarea accesoriilor.

"Va fi o zonă importantă de dezvoltare", a spus Nicola Boari.

Lansarea acestei colecţii vine la câteva zile după ce Ferrari l-a numit în postul de director general pe veteranul din industria tehnologiei Benedetto Vigna, în ideea de a duce un producător renumit pentru automobilele sale sportive cu motoare pe benzină în noua era a mobilităţii electrice.

Sursa foto: Printscreen Ferrari / Youtube

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri