Campaniile de advertoriale SEO reprezintă instrumente puternice de marketing cu numeroase beneficii pentru antreprenorii care doresc să-şi promoveze afacerea. Ce este specific acestor campanii este tocmai orientarea spre interacţiunea cu anumite tipuri de persoane, cu ajutorul formatorilor de opinie.

InstaPress este noua platformă de marketing digital nişat pe campanii de advertoriale SEO, linkbuilding şi SEO Off Page. Se adresează advertiserilor (firme care fac SEO in-house), agenţiilor SEO, publisherilor, precum şi copywriterilor.

Astfel, InstaPress urmăreşte să fie punctul de legătură între cele mai importante roluri implicate în campaniile de link building.

De ce merită să publici advertoriale SEO?

L-am întrebat pe Cezar Chiriţă de la InstaPress care sunt principalele motive pentru care o firmă ar trebui să aibă buget lunar pentru advertoriale.

"E simplu. Prin advertoriale, se pot creşte vânzările în mod susţinut. De asemenea, ele aduc trafic pe site, cresc poziţia site-ului în clasamentul Google şi cresc notorietatea întregului business. Există o mulţime de site-uri cu trafic de calitate şi bloguri tematice relevante pentru un domeniu de activitate care pot funcţiona ca instrumente de marketing eficiente pentru un business."

Care este avantajul competitiv al noii platforme InstaPress?

Cea mai importantă noutate pe care o aduce la masă această nouă platformă ţine de automatizarea publicării advertorialelor.

Cum arăta procedeul clasic prin care advertorialele erau publicate?

Advertiserul sau agenţia SEO trimitea advertorialul către publisher. Acesta posta advertorialul pe site-ul său manual, iar apoi revenea cu linkul.

"Urmărind acest proces îndeaproape, am observat că în 99% din cazuri nu există probleme ca articolul să se întoarcă la advertiser sau la agenţia SEO pentru revizuire. De obicei, advertorialele trimise respectă cerinţele de publicare şi nu necesită intervenţie. Plecând de la această realitate ne-am dat seama că am putea găsi o soluţie prin care să eficientizam timpul în publicarea advertorialelor SEO." - Cezar Chiriţă, InstaPress

Aşa a apărut platforma. Iar ideea principală din spatele său este de a scurta procesul de publicare în campaniile de advertoriale.

Cum poate arăta acum procesul de publicare advertoriale prin InstaPress?

Advertiserul sau agenţia SEO încarcă textul în platforma InstaPress, alege un publisher şi la final postează direct advertorialul. Linkul se generează instant, nu mai este nevoie deloc de intervenţia publisherului, iar advertiserul câştigă timp în strategia de link building.

Ce facilităţile propune InstaPress pentru publicarea de advertoriale prin această nouă platformă

Preţuri atrăgătoare, începând de la 15 lei

Acesta este un punct important când faci campanii de advertoriale. Există o mulţime de site-uri pe care te poţi promova, iar dacă la început nu poţi dimensiona un buget mai mare ca să plasezi linkuri pe site-uri cu renume, poţi gândi o strategie de linkuri introduse în advertoriale publicate pe bloguri locale sau site-uri mai mici cu preţ jos.

Treptat poţi combina site-urile mari, cu cele medii şi mici, alocând un buget de advertoriale lunar. Această strategie mixtă chiar funcţionează.

Indicatori SEO

Înainte de a trasa o strategie de link building, orice advertiser va ajunge în punctul în care va trebui să aleagă cele mai bune publicaţii pentru afacerea sa. În prezent, există peste 1000 de publicaţii şi bloguri unde se pot posta advertoriale SEO (pe InstaPress, numărul este de peste 180 şi creşte permanent), dar este important ca alegerea să se facă în mod eficient. Acest lucru înseamnă în primul rând să ţii cont de autoritate, relevanţă şi preţ.

Autoritatea este dată de indicatorul DA (autoritatea domeniului) care apare în dreptul fiecărui site listat pe InstaPress. Acest indicator se actualizează instant conform Ahrefs. Relevanţa este dată de compatibilitatea unei publicaţii cu specificul afacerii de promovat. De exemplu, un site care vinde produse pentru copii ar putea alege să publice advertoriale SEO pe site-uri din categoria Părinţi/ copii/ bebeluşi. Un antreprenor care face consultanţă, poate publica advertoriale pe un site de business pentru cea mai bună relevanţă.
În afară de autoritatea domeniului, există şi alţi indicatori SEO care apar în dreptul fiecărei publicaţii propuse pe InstaPress, iar acest lucru scurtează timpul de decizie pentru publicare.

Punct comun între advertiseri - publisheri - copywriteri

Advertiserii care vor să ruleze campanii de advertoriale însă nu au materiale scrise, pot solicita servicii de redactare direct în platformă. De asemenea, faptul că InstaPress îşi creşte constant portofoliul de publicaţii va fi un plus pentru advertiserii care vor căuta noutăţi în materie de site-uri pe care pot publica.

În afară de aceste beneficii, InstaPress promite să fie un tool de încredere şi când vine vorba de monitorizare. De exemplu, dacă ai publicat un articol din rolul unui advertiser, iar acesta a fost refuzat la publicare pentru că nu ai respectat condiţiile, vei fi notificat asupra acestui lucru şi vei putea acţiona imediat pentru a corecta problema.
În rest, toate advertorialele care se publică fără probleme vor fi subliniate cu verde în platformă ca să poţi monitoriza uşor întreaga campanie de link building.
Cezar Chiriţă, Founder-ul InstaPress a mai ţinut să menţioneze că platforma este deja în funcţiune şi că peste 90% din cei care testează funcţionalităţile, aleg să rămână clienţi ai platformei pe mai departe.

Citeste si:

    Sursa foto: Instapress.ro

    Abonează-te pe

    Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

    Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

    Te-ar putea interesa și:



    Mai multe articole din secțiunea Social »



    Setari Cookie-uri