CFR Călători are o nouă ofertă pentru public, asigurând călătorilor posibilitatea cumpărării online de abonamente. Astfel, din data de 16 noiembrie 2023, pasagerii au la dispoziție titluri de călătorie de tip abonamente lunare și săptămânale în format digital.

Acestea se achiziționează online, astfel:

  • Prin website-ul www.cfrcalatori.ro numai în cazul abonamentelor lunare și săptămânale cu plată integrală, încărcate pe suportul tip ”Card Transport”, procurat deja de la casele de bilete.
  • Prin aplicația pentru telefon “CFR Călători bilete online”:
  • sub formă de COD QR cu elemente dinamice generat pe telefon, în cazul abonamentelor cu plată integrală și a abonamentelor lunare pentru elevii și studenții care și-au creat profilul de elev/ student cu ID-ul aferent. Codul QR este asociat telefonului care se regenerează automat în cadrul aplicației mobile.
  • încărcate pe suportul de tip ”Card Transport”, în cazul abonamentelor cu plată integrală;

Menționăm că abonamentele cumpărate prin aplicația “CFR Călători bilete online” sub formă de COD QR dinamic pot fi utilizate numai pe ruta și la rangul de tren pentru care au fost emise. În această etapă de dezvoltare a aplicației, este posibilă rezervarea locului de la personalul de tren, în măsura în care există locuri libere.

Reamintim că, din luna iulie, sunt disponibile la casele de bilete, abonamentele lunare, săptămânale și flexi și în format digital, pe suport tip card – “Card Transport”, ce poate fi cumpărat numai de la casele de bilete, în baza unei cereri completate de călător. Încărcarea abonamentelor digitale pe un “Card Transport” se poate face:

  • La casele de bilete și automatele kiosk din gări;
  • Online
  • direct de pe website-ul cfrcalatori.ro;
  • prin aplicația pentru telefon “CFR Călători bilete online” (evaluată cu 4,7 – 4,9 stele, din maximum 5). În această etapă de dezvoltare a aplicației, posesorii de abonamente încărcate pe “Card Transport” pot achiziționa rezervarea locurilor la casele de bilete.

În cazul pierderii “Cardului Transport”, călătorul poate achiziționa unul nou, pe care va fi transferat automat abonamentul.

Cererea de renunțare/restituire totală sau parțială a abonamentelor digitale achiziționate online de pe website sau prin aplicația mobilă se poate face doar din contul de utilizator. Contravaloarea abonamentelor în format digital se restituie conform reglementărilor în vigoare:

  • total sau parțial numai în contul asociat cardului bancar din care au fost achiziționate acestea, atunci când au fost cumpărate online sau prin aplicația mobilă (inclusiv cele încărcate pe suportul de tip “Card Transport”) din contul de utilizator din care au fost achiziționate;
  • la casa de bilete, atunci când acestea au fost încărcate pe suportul tip “Card Transport” la casa de bilete sau la automatele Kiosk din stații.

Abonamentele (în format digital și cele în format fizic – pe suport de tip carton termoreactiv) NU permit modificarea/preschimbarea. În cazul în care se dorește preschimbarea/modificarea datelor unui abonament, acesta va fi restituit și se va emite/ achiziționa un nou abonament conform noilor cerințe.

La verificarea legalității călătoriei în tren, abonamentele emise în format digital sunt valabile numai împreună cu un document de identitate și cu prezentarea suportului de tip “Card Transport” în original, cu excepția celor cumpărate prin aplicație, fiind necesară numai prezentarea pe telefon a codului QR, cu elemente dinamice.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri