A fost äone man showô la inceputurile sale in compania Amadeus. Acum, la 39 de ani, are zece ani de experienta in aceeasi companie.
äPrimul meu źserviciu╗ a fost la źCape Canaveral╗ Catelu, intr-un laborator sofisticat la CCTR (Centru de Cercetare si Tehnologie pentru Reactivi). A urmat Institutul de Metrologie pentru o perioada de citiva ani, apoi am lucrat in cadrul Lutas, compania germana de ähandlingô care opera in cadrul Aeroportului Otopeni si care furniza servicii pentru companiile aerieneô, afirma Razvan Antoni despre inceputurile carierei sale.

La scurt timp, au urmat citeva companii aeriene consacrate pe piata internationala ľ Air France si KLM, unde a lucrat timp de doi ani. äAici mi-am cladit o baza solida de competente in domeniul vinzarilorô, spune el.

Acum zece ani

In 1996, la 29 de ani, Antoni a inceput colaborarea cu Amadeus Romania, companie furnizoare de tehnologie informationala pentru domeniul travel&tourism (agentii de turism, companii aeriene, hoteluri, online booking).

äAm fost in primele luni un fel de źone man show╗, pentru ca desfasuram toate activitatile necesare pentru a putea dezvolta ulterior aceasta companie: abordam clienti, intocmeam contracte si urmaream respectarea lor, instalam echipamente IT. Aveam clienti si un telefon źportabil╗ de 2 kg, nu aveam birou, ca sa nu mai vorbim despre alte instrumente utile desfasurarii unei activitati de birouô, spune el.

Practic, omul care ocupa in prezent functia de General Manager al companiei marturiseste ca a inceput totul de la zero, si acest lucru nu s-a intimplat doar o singura data.

äAtunci cind ma cuprind amintirile nu imi vine sa credô, spune Antoni. Acum echipa Amadeus este formata din zece persoane. De asemenea, de la nici un client detinut in portofoliu, dupa zece ani de eforturi sustinute, Amadeus a ajuns sa aiba trei sferturi din piata.

Partener de cursa lunga

Lider la nivel mondial in industria furnizarii de servicii turistice, compania Amadeus ofera agentilor instrumente pentru vinzare si pentru testarea pietei, constituindu-se ca partener tehnologic si consultant pentru furnizorii, vinzatorii si cumparatorii de calatorii. Astfel, printre clientii companiei se numara furnizorii de calatorii (linii ariene, hoteluri, companii de inchirieri auto, companii feroviare, linii de feribot, linii de croaziera, companii de asigurari si operatori turistici), vinzatorii de calatorii (agentiile de turism) si cumparatorii de calatorii (corporatii si turisti).

Trebuie sa tinem pasul cu cerintele pietei

Intrebat in ce moment al carierei se afla acum, Antoni spune ca il considera un alt inceput, care il motiveaza. äToate inceputurile sint frumoase si as vrea sa traiesc si sa lucrez tot timpul cu dorinta, cu exuberanta, cu energia si cu pasiunea unei noi provocariô, afirma el. Antoni are cursuri de training in domenii precum vinzari, leadership, human resources si strategie.

äImi place sa cred ca sint un manager źatipic╗ô, spune GM-ul Amadeus. El mai afirma ca rolul unui presedinte, mai degraba al unui lider, este de a-si inspira echipa, de a-i motiva, de a-i ghida astfel incit sa faca alegerea potrivita si sa devina cu adevarat profesionisti in domeniu, mai ales in industria IT&C, caracterizata de progresul tehnologic.

Sursa: http://www.cotidianul.ro/index.php?id=4605&art=354&cHash=b69c7e4fee

Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â.├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din sec╚Ťiunea Succese »


Setari Cookie-uri