Skin Media, unicul importator Nikon in Romania, dar si distribuitor Logitech, Lexar, CodeMasters sau Adata in Romania, a preluat Bucataras.ro, unul dintre cele mai cunoscute site-uri culinare din Romania. "Discutam din luna august, de cand am primit cererea lor, si vom asigura in urmatoarele luni o tranzitie fluida", a declarat pentru wall-street.ro Augustin Roman, proprietar al site-ului culinar.

Miscarea este interesanta, cu atat mai mult cu cat Skin este specializat pe distributia de produse fizice. Bucataras.ro atrage circa 300.000 de afisari pe zi si circa 80.000 de unici, conform SATI.ro. In decembrie, site-ul a atras 1,8 milioane de unici. Bucataras.ro a fost destinut, inainte de tranzactie, de Augustin Roman, director general la Intact Interactive.

"Inca nu stiu ce voi face, insa presupun ca vom mai construi un site de continut - evident, nu tot culinar", spune, zambind, Roman. Inainte de tranzactie, Bucataras.ro avea 6-7 angajati, fiind posibil ca acestia sa continue colaborarea si dupa perioada de tranzitie.

Orlando Nicoara, fost director general al Mediafax Group, noteaza pe blogul personal ca tranzactia deja a avut loc, la Registrul Comertului aparand deja proprietar al Bucataras Skin Media. Totodata, Nicoara estimeaza tranzactia la “sute de mii de euro”, o suma mare avand in vedere ca site-ul, fara a avea o echipa editoriala masiva in spate, s-a bazat de-a lungul timpului pe continut si comunitatea construita in jurul lui. Augustin Roman nu a comentat pe marginea valorii tranzactiei aceasta fiind, previzibil, confidentiala.

Skin Media, afacere de familie condusa de Camil Perian, este unul dintre principalii distribuitori de solutii IT&C din Romania. Principalii concurenti ai Skin Media la nivel local sunt NOD Distribution (ex Asesoft Distribution), Gersim si Mobile Distribution, dar si polonezii de la ABC Data, care au intrat pe piata la finele anului trecut. Asa cum scria wall-street.ro la finalul anului trecut, Skin se arata deja interesata de o intrare "in forta" in zona culinara, introducand in Romania 8 branduri de electrocasnice de gatit. Distribuitorul isi propune sa atinga o cota de 5% din piata electrocasnicelor mici de gatit, estimata pentru 2015 la 80 de milioane de euro. Asta inseamna o cifra de afaceri de 4 milioane de euro, reprezentand circa 10% din veniturile anuale ale Skin Media (43 milioane euro in 2013).

Este de remarcat si faptul ca Skin Media "cocheteaza" cu publising-ul si pe platforma comunitara Nikonisti.ro, una dintre cele mai mari pagini dedicate pasionatilor de fotografie din Romania.

Citeste si:
Miscare interesanta in HR: Humangest achizitioneaza IHM Total Consult
Miscare interesanta in HR:...

Sursa foto: Shutterstock: Mancare

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si
Skin Media mai bifeaza o tranzactie si cumpara site-ul Restograf.ro