Vrei sa afli mai multe despre industria de fashion? Fashion ROute, conferinta dedicata retailului de fashion si industriei textile, se reintoarce cu a treia editie pe 21 mai. Sub deviza „Fashion Upgrade”, Fashion ROute isi propune sa exploreze toate transformarile prin care industria trece si care este impactul acestora asupra pietei romanesti. Detalii, aici.

Victoria's Secret a intrat pe piata romaneasca anul trecut cand a deschis primul magazin in n aeroportul Otopeni, in parteneriat cu Millenium Pro Design, compania care opereaza sub brandul BestValue.

In cadrul magazinului Victoria’s Secret din incinta Baneasa Shopping City va fi comercializata intreaga gama de produse a brandului. Retailerului american i s-a dedicat un spatiu de peste 500 mp, situat la parterul mall-ului.

„Baneasa Shopping City si-a obisnuit clientii cu o experienta unica de shopping, gazduind cu precadere branduri internationale de renume. Deschiderea magazinului Victoria's Secret este un pas strategic important, pentru ca unul dintre obiectivele de anul acesta este cresterea numarului brandurilor premium si exclusive din Baneasa Shopping City. Bineinteles, pana la finalul anului 2019, ni se vor alatura si alte branduri internationale in premiera in Romania”, a declarat Razvan Marcu, Chief Commercial Officer Baneasa Shopping City.

PLUS: Ministerul Justitiei...
Citeste si: PLUS: Ministerul Justitiei pregateste OUG privind Codurile penale

In ultima jumatate de an, 12 branduri locale si internationale s-au alaturat centrului comercial Baneasa Shopping City. Maison Christian Dior – singurul boutique din Romania, conceptul de lux Davidoff of Geneve, Nespresso, Tumi – unul dintre cei mai mari retaileri de accesorii de calatorie din lume, O51 – brandul premium Optiblu, Bigstep, sunt doar o parte dintre noii chiriasi ai centrului comercial.

Mixul celor peste 300 de magazine, dintre care majoritatea branduri internationale, iar 50 se gasesc in exclusivitate la nivel national, reprezinta unul dintre cele mai importante aspecte strategice care diferentiaza Baneasa Shooping City de celelalte centre comerciale din Bucuresti si din tara.

De la colectii fashion iconice, parfumuri si produse de ingrijire corporala de prestigiu pana la asocieri cu supermodele celebre si defilari de moda cu ecou in intreaga lume, Victoria’s Secret domina, la nivel global, piata de lenjerie intima si produse de frumusete. Brandul a fost fondat in 1977 in San Francisco, California, de sotii Roy si Gaye Raymond. Numele a fost inspirat de designul magazinului realizat de Gaye Raymond in stilul epocii victoriene. Brandul se adresa initial barbatilor care voiau sa cumpere lejerie intima pentru partenere, asa ca i-au asociat ideea de secret pentru a recrea un nivel de intimitatate cu cumparatorii. In 1982, Roy Raymond si-a vandut afacerea pentru 1 milion dolari, iar compania Limited Brands (acum L Brands) a reorientat-o catre clientela de sex feminin.

Seful diplomatiei germane...
Citeste si: Seful diplomatiei germane cere taierea finantarilor pentru Romania