Carlos Crespo, in varsta de 48 de ani, este in prezent chief operating officer si ii va lua locul lui Pablo Isla, care va ramane in functia de presedinte executiv. Crespo isi va prelua noua functia din iulie, dupa ce va fi aprobat de Consiliu si de Adunarea Generala Anuala si va fi responsabil de tehnologie, securitatea IT, logistica, transporturi, sustenabilitate si digitalizare. Impreuna cu Pablo Isla se va ocupa si de definirea strategiei globale a businessului Inditex.

Numirea lui Carlos Crespov vine in contextul in care marile lanturi de fashion se lupta cu ascensiunea magazinelor online, precum Amazon sau Zalanddo. Inditex a investit masiv in ecommerce si digitalizare si se poate considera un pioner in randul retailerilor brick & mortar, dar mai are de intampinat provocari din zona de online.

Brandul de fashion Zara anunta inca de anul trecut ca planuieste sa-si extinda operatiunile online in 106 tari prin intermediul unei platforme globale online, ajungand astfel sa fie prezent in 202 piete, atat prin vanzari online, cat si prin intermediul magazinelor fizice.

Vestea lansarii noii platforme globale in 106 piete venea la o luna dupa ce Pablo Isla declara ca pana in 2020 toate brandurile Inditex vor fi disponibile oriunde in lume prin intermediul magazinului online, inclusiv in tari unde nu detin magazine fizice.

Glami: Magazinele online...
Citeste si: Magazinele online, tot mai constiente de performance marketing

Sursa foto: Inditex.com