Unele dintre cele mai izbitoare schimbari in acest spatiu in ultimul deceniu sunt aparitia si dominatia globala de catre LinkedIn, cea mai mare retea de profesionisti din lume, si cresterea de baze de CV-uri, cum ar fi Monster.com si Careerbuilder.com. De mai multi ani, aceste platforme sunt metodele preferate pentru gasirea online a potentialilor angajati.

Chiar si asa, pe LinkedIn poti deveni un lider. Pentru acest lucru, specialistii iti recomanda sa publici continut propriu. Astfel, viitorii angajatori pot aprecia capacitatea ta intelectuala si talentul tau, mai ales daca esti in cautarea unui job care implica munca de creativitate. De asemenea, ei iti recomanda nu doar sa publici, ci sa-ti si exprimi opinia despre subiectele lansate de alti utilizatori, potrivit Forbes.

Daca acum cativa ani era obligatoriu sa te deplasezi la sediul angajatorului, acum selectarea candidatilor se poate face si prin interviuri informale. Aici si-a facut loc interviul video care usureaza munca angajatorilor si recrutorilor, mai ales ca ei pot sa se inregistreze in timp ce adreseaza intrebarile destinate candidatilor si ulterior candidatii sa raspunda intrebarilor in fata unei inregistrari, in functie de fusul orar al tarii in care se afla.

Acest lucru le permite angajatorilor se analizeze mult mai bine potentialul candidatilor si cum reactioneaza ei decat intr-un interviu fata in fata. In plus, interviul video este o metoda deloc costisitoara atat pentru angajator, cat si pentru candidat.

Cum poti adauga video pe LinkedIn

1. Daca nu ai deja cont pe SlideShare, iti faci unul si apoi adaugi aplicatia pe contul tau de LinledIn

Citeste si:

2. Urci un video pe YouTube

3. Incarci o prezentare pe pagina ta de SlideShare

4. Introduci link-ul video-ului de pe YouTube in primul slide din SlideShare

5. Publici prezentarea SlideShare pe profilul tau de LinkedIn

Sursa foto: Pagina LinkedIn/Shutterstock.com