In urma cu trei luni a fost prezentat modelul BMW Zagato Coupe.

In fata, BMW Zagato Roadster este tridimensional, foarte lat si puternic conturat. Partea frontala, orientata dinamic spre inainte, coboara proeminent spre carosabil, si ofera automobilului sentimentul de agilitate, ghemuit ca si cum ar fi pregatit pentru a se napusti.

Grila radiatorului dispusa jos, completata de un grilaj al carui design este compus din numeroase litere "z", precum si farurile circulare duble si bara fata tridimensionala formeaza imaginea expresiva a BMW Zagato Roadster, la fel ca la Coupe.

Capota conturata isi extinde aura de dinamism, cu linii oscilante si suprafete incordate, in timp ce perechea de prize de aer - integrate in capota - furnizeaza un plus de aer in compartimentul motor si evidentiaza prezenta propulsorului foarte performant.

Citeste si:

Farurile concentrate accentueaza caracterul orientat spre conducator si potentialul de mare viteza de care dispune masina; "razorlight" - o banda luminoasa LED dispusa in suprafata mata de deasupra farurilor - finiseaza aceste elemente printr-o amprenta eleganta suplimentara.
Mai jos, intre faruri, este grila BMW a radiatorului in viziunea Zagato, cu contururi mate. Un detaliu care iese in evidenta - prezent si la BMW Zagato Coupe - este utilizarea a numeroase litere mici "z", si ele mate, care fac grila sa traga atentia. Acest aranjament da grilei o mai mare profunzime si ofera partii frontale un plus de clasa.

Luat ca ansamblu, spatele BMW Zagato Roadster este o aparitie prelunga si foarte lata, ceea ce confera automobilului o atitudine solida si o forta prezenta pe sosea. Ca si varianta Coupé, stopurile BMW Zagato Roadster sunt dispuse in spatele unui geam fumuriu.

Caracterul unic al BMW Zagato Coupé este reflectat chiar si de cele mai mici detalii. Jantele de 19 toli, din aliaj, cu designul sportiv clasic - cu cinci brate - se aseamana cu o elice, ceea ce ofera o conexiune subtila cu originile celor doua companii. Atat BMW, cat si fondatorul Zagato - Ugo Zagato - au avut legatura cu aviatia inainte de constructia de automobile.

Fondata de Ugo Zagato in 1919, compania Zagato este singurul carosier auto care se mai afla in proprietate independenta.