Partea din spate modificata, farurile bi-xenon intunecate - cu Sistemul Porsche Dynamic Light (PDLS) ca dotare standard - si literele pe exterior, in negru lucios sunt cateva dintre trasaturile noilor modele de top.

Motoarele boxer cu sase cilindri montate in noile modele de top se bazeaza pe motoarele de 3,4 litri de la Boxster S si, respectiv, Cayman S. Datorita reglajului bine optimizat aceste modele pot sa livreze acum cu 15 CP mai mult. Boxster GTS are acum o putere de 330 CP, in timp ce Cayman GTS dezvolta 340 CP.

Cuplul a crescut, de asemenea, cu zece Nm pe fiecare model. Pachetul Sport Chrono este o caracteristica standard a ambelor masini sport cu motorul central. Impreuna cu sistemul PDK optional si cu butonul activ Sport Plus, Boxster GTS sprinteaza de la 0 la 100 km/h in 4,7 secunde, in timp ce Cayman GTS este chiar cu o zecime de secunda mai rapid.

Citeste si:

Viteza maxima, pentru modelul cu cutie de viteze manuala in sase trepte standard, Boxster este de 281 km/h iar pentru coupe de 285 km/h.

Modelele Boxster GTS si Cayman GTS vin cu sistemul PASM care impreuna cu pachetul standard Sport Chrono permit soferului sa alterneze intre sportivitatea progresiva si confortul pe distante lungi, prin apasarea unui singur buton. Anvelopele de 235/35 pe fata si de 265/35 pe spate, de pe rotile de 20-inch ale modelului Carrera S, asigura configurarea perfecta pentru ambele modele. In dotarile standard ale celor doua modele sunt incluse doua scaune sport si interior din piele. Ca si celelalte modele GTS de la Porsche, cele doua versiuni sunt rafinate in interior cu elemente Alcantara.

Combinatia de litere provine de la modelul Carrera 904 GTS, o masina de curse din anul 1963. In anii 1980 și 1990, modelele 924 GTS și 928 GTS au cultivat acest principiu. Acesta a renascut in 2007, sub forma modelului Cayenne GTS si a fost, ulterior, pus de asemenea in aplicare pentru seria 911 si Panamera.