Fabrica de la Leipzig, unde este asamblat modelul, si-a intensificat activitatea in ultimele saptamani si va produce anual aproximativ 20.000 de modele, de aproape doua ori mai mult fata de prognoza initiala de vanzari a BMW, scrie Mediafax.

BMW a lansat modelul i3 in luna noiembrie si va introduce, din luna iunie a acestui an, modelul sport hibrid i8. Ambele automobile au caroseria din fibra de carbon, pentru reducerea greutatii si eficientizarea consumului.

Grupul german a anuntat, in luna februarie, ca va inaugura o a doua hala de productie la fabrica de fibra de carbon detinuta in joint venture cu SGL Carbon.

BMW a precizat, intr-un comunicat citat de Bloomberg, ca i3, disponibil la lansare numai in Europa, a fost introdus recent si in Statele Unite, compania anticipand ca SUA va fi cea mai mare piata pentru automobilul electric.

Citeste si:

Actiunile BMW au crescut cu 5,8% de la inceputul anului, capitalizarea de piata a companiei urcand la 57,9 miliarde euro.

BMW estima, in luna octombrie a anului trecut, ca va vinde in 2014 peste 10.000 de automobile i3, dupa un volum initial de comenzi pentru 11.000 de unitati.

Audi, parte a grupului Volkswagen, dezvolta variante hibrid ale modelelor existente de autoturisme, evitand pentru moment propulsia exclusiv pe baza de baterii avand in vedere autonomia redusa a acestor sisteme. Totodata, Audi nu a investit masiv in productia de fibra de carbon, limitand utilizarea mateiralului la marca de lux Lamborghini.