BMW Seria 3 E30

Primele BMW E30 pe care le-am vazut pe strada erau de un rosu aprins. Aratau la acea vreme precum un Lamborghini portocaliu vazut astazi pe Calea Dorobantilor. Nu aveai cum sa nu le observi, iti atrageau privirea ca un magnet. Modelul premium avea tractiune spate sau integrala (325ix) si era poreclit BMW ursulet.

BMW Seria 3 E30

Sursa foto: nakhon100/flickr.com

Audi 100 C3

Audi 100 a fost cel mai spatios autoturism pe care il vedeam pe strazi dupa Revolutie. Nu erau prea multe exemplare in Bucuresti, costa destul de mult, doar a fost modelul din care se trage in prezent Audi A6.Audi 100 C3

Sursa foto: commons.wikimedia.org

1. Ce automobil ati condus sau v-ati dorit sa cumparati in primii ani dupa Revolutie?


VW Golf 2

Volkswagen Golf 2 este poate cel mai longeviv model de la acea vreme, nu este exclus sa mai vedem si acum cate unul in stare buna. Nu a fost perceput ca un model sport desi dupa design cam asa parea, dar a fost un exemplar pe care multa lume si l-a dorit. In prezent modelul se numeste VW Golf 7. VW Golf 2

Sursa foto: commons.wikimedia.org

Mercedes-Benz W124

Mercedes-Benz W124 a fost vazut in 1990 ca o masina de om puternic, in sensul de influent. Asa de bine arata si era asamblata ca si dupa zece ani, in 2000, modelul nu parea vechi, iar pretul era tot mare pentru un roman. In prezent, modelul se numeste Mercedes-Benz Clasa E.Mercedes-Benz W124

Sursa foto: commons.wikimedia.org

Fiat Croma

Fiat Croma era o masina de familie nu cu mult mai scumpa decat Dacia, dar era totusi o masina dorita pentru ca era straina si avea ceva dotari fata de modelul romanesc. Unele scoteau fum sau porneau greu dar nu conta, era acea masina italiana din filmul La Piovra/Caracatita.

Fiat Croma

Sursa foto: en.wikipedia.org

Renault 19

Renault 19 a fost mult timp vazut ca modelul francez mai frumos decat Dacia. Si Renault 19, la fel ca Fiat Croma, pornea dupa mai multe incercari dar pornea.

Citeste si:

Sursa foto: en.wikipedia.org

Alfa Romeo 75

Alfa Romeo 75 era vazuta ca o masina italiana sport, motorizarile pe benzina aveau intre 110 CP si 165 CP (1,8 litri turbo). Alfa Romeo era o masina pentru tinerii cu bani de la acea vreme.

Sursa foto: commons.wikimedia.org

Ford Sierra

Ford Sierra a fost un model facut parca pentru americani, mai mare decat masinile europene din acei ani. Parea o masina sigura pentru ca avea tabla groasa.

Sursa foto: commons.wikimedia.org

Opel Kadett E

Opel Kadett E, un model german accesibil, cu motorizari mici si economice, a fost pe placul multor romani care au renuntat la Dacia noua pentru o masina second-hand germana.

Sursa foto: commons.wikimedia.org

Skoda 120

Skoda 120 a fost ca motorizari si dotari cea mai apropiata alternativa la un model Dacia. La vremea aceea era vazuta ca o masina pentru profesori, acestia erau cei mai multi clienti.

Sursa foto: commons.wikimedia.org

Sursa foto: Shuttersock / O tanara femeie la volanul unei masini retro