Masina este un SUV de clasa compacta si se adreseaza segmentului mediu. Jeep Compress este primul model al constructorului american la care rotile din fata sunt cele motoare, atunci cand masina nu circula in regim integral. Pionieri ai conceptului de masina 4x4, Jeep a inzestrat Compressul cu suspensie independenta fapt ce confera masinii o tinuta de drum impecabila si manevrabilitate excelenta, fie ca se afla pe autostrada sau pe teren accidentat.

Cu acest model Jeep ofera pietei mondiale sapte modele: Jeep Commander, Jeep Grand Cherokee, Jeep Cherokee, Jeep Patriot, the Jeep Wrangler, dar si varianta Wrangler Unlimited cu patru usi deja pe piata in America.

Compass poate fi numit singurul model Jeep cu adevarat destinat pietei europene, atat prin dimensiuni, cat si datorita designului. Tractiunea rotilor din fata este un alt argument pentru care Compress poate fi atribuit mai degraba Europei, decat Americii.

Citeste si:

Compress va concura pe o piata destul de aglomerata alaturi de Hyundai Tucson, Toyota RAV-4 sau Honda CR-V si va imparti o serie de caracteristici cu Dodge Caliber. Masina este dotata cu o serie de air bag-uti frontale si laterale, sisteme de control la franare si sisteme de control al tractiunii.

Motorizarea tine cont de trendul pietei europene si ofera un propulsor diesel de 140 CP si 2.0 litri, dar si un puternic 2.4 litri, pe benzina, de 173 CP.