MX-5 Superlight, proiectata la studioul Mazda din Oberursel, in Germania, are o greutate mai mica, sub 1.000 kg, imbunatatind performantele, manevrabilitatea, consumul si emisiile de CO2.
Mazda MX-5 Superlight are un design exterior modificat care presupune eliminarea parbrizului si setari sport ale sasiului.

Scaunele sunt confectionate din fibra de carbon si tapitate cu piele, accesoriu prezent si pe volan, pe manerul schimbatorului de viteze si al franei de mana. Bordul si consola centrala integreaza de asemenea ornamente din fibra de sticla si fibra de carbon.

MX-5 Superlight este complet functional, fiind propulsat de motorul de 1,8l care echipeaza versiunea standard. Sistemul de evacuare este insa modificat, la fel si sunetul motorului, creand impresia unei motorizari superioare.

Mazda CX-7 facelift

CX-7 facelift primeste in premiera cea mai puternica motorizare diesel de la Mazda. Propulsorul de 2.2 l dezvolta 173 CP si un cuplu maxim de 400 Nm, in conditiile unui consum de combustibil de 7,5l/100 km (combinat).

La nivel estetic, Mazda CX-7 facelift se prezinta cu spoilere si bare de protectie redesenate si elemente cromate noi. Interiorul este de asemenea modificat. Consola centrala include un sistem de navigatie, volanul este complet nou, iar indicatoarele de bord beneficiaza de iluminare albastra si componente noi.

Manevrabilitatea a fost la randul sau imbunatatita, adoptandu-se amortizoare noi, iar caroseria fiind mai rigida. Au fost adaugate si noi elemente de siguranta, cum ar fi sistemul de monitorizare a lateralului si partii din spate (RVM) si semnalizarea in cazul franarii de urgenta (ESS).