Un total de mai mult de doua mii de componente disting cea mai noua generatie a Clasei C de predecesoarea sa. Limuzina si versiunea T-Modell au acum capota din aluminiu.

In plus fata de functiile standard – care includ acum si un volan imbracat in piele – cele doua linii de design si dotari, Elegance si Avantgarde, constituie baza programului de individualizare a Clasei C.

Consumul de combustibil a fost diminuat cu 31 de procente. Printre masurile de crestere a eficientei se numara noile motorizari, transmisia automata imbunatatita 7G-TRONIC PLUS si functia start/stop.

Toate modelele din Clasa C cu tractiune pe spate sunt echipate cu functia ECO start/stop ca dotare standard. Toate variantele de motorizare sunt acum clasate ca unitati BlueEFFICIENCY.

Toate cele 5 motoare pe benzina au injectie directa. Puterea variaza intre 156 CP si 306 CP. Una dintre particularitati este introducerea noului motor V6 pe benzina cu procesul BlueDIRECT prezent la modelul C 350 BlueEFFICIENCY.

Motorizari diesel sunt 6, cu puteri intre 120 CP si 231 CP.

Citeste si:

Saltul cuantic al eficientei este foarte bine ilustrat de unitatea cu sase cilindri: puterea a crescut considerabil, noul C 350 BlueEFFICIENCY atingand 225 kW (306 CP) si 370 Nm.

Zece noi sisteme de asistare, variind de la detectarea oboselii ATTENTION ASSIST, pana la controlul proximitatii DISTRONIC PLUS sunt acum disponibile pentru acest model de autoturism.

Noua generatie telematica include accesul la Internet si un ecran 3D pentru navigatie, cu imagini plastice ale orasului.

Clasa C este cel mai bine vandut model de serie al marcii si are o importanta deosebita pentru Mercedes-Benz. Seria actuala si-a gasit mai bine de un milion de cumparatori in toata lumea, de la lansarea sa in martie 2007.

De la prezentarea primei Clase C in 1982 (cunoscuta pe atunci ca modelul 190), Mercedes-Benz a vandut mai bine de 8,5 milioane de autovehicule din acest segment.