H&M a deschis in anul financiar 2015, perioada 1 decembrie 2014 - 30 noiembrie 2015, patru magazine in Romania, ajungand la o retea locala de 42 de unitati , conform Mediafax.

In anul financiar precedent, compania a raportat pentru Romania vanzari de 1,28 miliarde de coroane. Calculata la valori in lei ale vanzarilor, cresterea inregistrata in Romania de H&M se situeaza la 36%.

H&M a anuntat, joi, odata cu rezultatele financiare ale companiei, si o expansiune rapida a mai multor branduri ale companiei, printre care COS, care ar urma sa intre anul acesta si pe piata din Romania.

Citeste si:

"Brandurile COS, Monki, Weekday, Cheap Monday si & Other Stories urmeaza sa continue sa se extinda in acelasi ritm precum in 2015. Extinderea se va concentra in principal pe COS, care va deschide cele mai multe magazine pe pietele pe care este deja prezent, dar va deschide magazine si pe cinci piete noi: Cehia, Romania, Letonia, Malaezia si Arabia Saudita (prin franciza). & Other Stories, Monki si Weekday se vor dezvolta, de asemenea, prin deschiderea de magazine atat pe pietele noi cat si pe cele pe care sunt deja active", se arata intr-un raport financiar al companiei.

Brandul COS se adreseaza clientilor cu venituri peste medie si este al doilea cel mai important brand pentru grupul suedez dupa cifra de afaceri si numarul de magazine des¬chise, dupa H&M.

In trimestrul al patrulea, cand a deschis in Romania un singur magazin, H&M a consemnat vanzari de 522 de milioane de coroane suedeze (56,2 milioane de euro), in urcare cu 25% raportat la perioada similara a anului financiar anterior.La nivel de grup, vanzarile au crescut cu 19%, la 209,92 miliarde de coroane (22,6 miliarde euro).

Sursa foto: FiledIMAGE / Shutterstock