Cristina Miclea va participa in calitate de speaker in cadrul celei de-a patra editii a evenimentului retailArena – Go (g)Local, unde, va discuta, pe 27 octombrie, despre cum poti loializa consumatorii din generatia Millenials. Inscrie-te la conferinta si beneficiezi de 20% reducere la orice bilet in saptamana 3-9 octombrie.

Albalact, cel mai mare jucator din industria locala a lactatelor, a fost achizitionat la inceputul acestui an de catre grupul francez Lactalis. Aceasta tranzactie ar putea reprezenta biletul de iesire a brandurilor produse la Alba in afara granitelor. La o scara mai mica, miscarea a avut deja loc in urma cu circa un an, cand Zuzu a fost testat in zona balcanica.

“Anul acesta a fost unul foarte plin. Un an greu, venim dupa o relansare a brandului Albalact, din octombrie 2015. Acesta este unul din proiectele continuate in acest an. Cel mai mare proiect de anul acesta este Zuzu 10 ani. Am investit multe resurse si emotie. Am lansat si Zuzu stors, la care lucram de cativa ani. Este un produs care respecta cumva toate trendurile din piata lactatelor: este facut din lapte 100% romanesc, este cremos, are un continut mic de grasime, o cantitate dubla de proteine. Este si un proces de fabricatie unic in Romania, a necesitat o noua linie de productie”, a povestit Cristina Miclea.

Investitiile in marketing s-au ridicat la cateva milioane de euro in acest an. Inovatiile si lansarile de noi produse vor continua si anul viitor, vizate fiind de data aceasta toate brandurile din portfoliul Albalact.

“In fiecare an noi am inovat si in fiecare an ne-am ridicat noi stacheta noua. Ceea ce a rezultat a fost crearea de asteptari consumatorilor. Vom inova in continuare. Daca pana acum investitiile in marketing erau concentrate mai degraba pe brandul Zuzu, acum se balanseaza, investim in Fulga, Albalact, Raraul in brandul nostru pe HoReCa”, mai spune Cristina Miclea.

Grupul Albalact a inregistrat in prima jumatate a anului o crestere de 16,9% a cifrei de afaceri, pana la 242 mil. lei (54 mil. euro).