"Pentru acest an, dorim sa realizam o cifra de afaceri de 65 de milioane de euro, comparativ cu cifra de afaceri de 50 de milioane de euro din 2006", a spus Florin Filipescu.

Acesta a precizat ca pentru acest an, exista un plan de investitii de circa opt milioane de euro pentru ferme de animale, la care se adauga un milion de euro, investitii pentru campania de comunicare.

"in primul rand, avem in derulare un proiect de dezvoltare a unei ferme de porci, cu o capacitate de 100.000 de capete pe an, care necesita o investitie de doua milioane de euro. in al doilea rand, am alocat circa sase milioane de euro pentru o ferma de taurasi si un abator, care speram sa intre in functiune la sfarsitul anului", a mentionat Florin Filipescu.

Compania Elite detine si o fabrica de mezeluri la Alba Iulia, pentru realizarea careia s-au alocat 12 milioane de euro, dintr-un buget total de investitii de 20 de milioane de euro, existent in 2006.

Citeste si:

"Pentru campania de comunicare, avem un buget de un milion de euro si ne norim cresterea notorietatii companiei Elit", a spus Filipescu.

Compania Elit a fost infiintata in anul 2005 si, potrivit reprezentantilor companiei, este unul dintre primii jucatori pe piata carnii si a preparatelor din carne. Firma are 900 de angajati, doua fabrici si o ferma, dar si cinci magazine proprii. Elit realizeaza 150 de produse, circa 70 % dintre acestea fiind comercializate in Transilvania.