"Pentru luna decembrie se estimeaza o crestere a vanzarilor de peste 30 %, comparativ cu o luna obisnuita cand se inregistreaza in medie vanzari de 1,7 milioane de euro", a declarat reprezentantul Farmec Cluj Napoca.

Lunile dinaintea sarbatorilor de iarna duc la o crestere substantiala a cererii de produse cosmetice, reprezentand peste 20% din rulajul total al unui an intreg.

"In 2006, vanzarile din lunile noiembrie-decembrie, au reprezentat aproximativ 25% din totalul vanzarilor pentru intreg anul 2006" a mai precizat Sinitaru. Aceasta a adaugat ca in luna decembrie cresc si exporturile cu aproximativ 10%, cererea fiind mai mare si pe pietele externe.

Farmec Cluj-Napoca a inregistrat in primele noua luni ale anului un profit de doua milioane euro si o crestere a cifrei de afaceri cu 14%, la 15,5 milioane de euro, fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Citeste si:

Exporturile companiei au reprezentat 12% din totalul afacerilor de 15,5 milioane euro. Pana in 2010, Farmec Cluj-Napoca estimeaza investitii de peste 12 milioane euro pentru crearea unei noi sectii de productie pe platforma de la sediul central si a inca patru sectii de productie pe platforma din satul Dezmir.

Compania a inaugurat luna trecuta primul laborator din Transilvania de analize fizico-chimice si microbiologice, investitia ridicandu-se la peste 90.000 de euro, din care jumatate reprezinta fonduri obtinute in baza unui program de cofinantare pentru dotarea laboratoarelor, organizat de Ministerul Economiei si Comertului.

Acest laborator efectueaza peste 50 de analize fizico-chimice si microbiologice, din care 18 sunt acreditate, pentru produse cosmetice de machiaj si ingrijire, precum si alte produse de toaleta, igiena si cosmetica auto.