Retailerul de bricolaj Dedeman, cu afaceri anuale de 252 mil. euro, a investit 12 mil. euro in deschiderea unui magazin in Arad.
Unitatea este amplasata pe un teren de 4,6 hectare si are o suprafata totata de 1,4 hectare. Magazinul numara 190 de angajati si cuprinde peste 45.000 de produse.

„Aradul este un centru economic important al Romaniei. Acest statut este castigat de pozitia geografica a orasului, la interesectia unor drumuri de maxima importanta, precum si de diversitatea etnica si religioasa a locuitorilor sai. De aceea, am decis sa investim aici. Este prima investitie in zona de vest a Romaniei”, spune Dragos Paval, presedintele Dedeman.

Compania a inaugurat trei magazine in acest an, la Brasov , Craiova si Arad, in urma unor investitii totale de peste 30 de milioane de euro.

In al treilea trimestru, retailerul de bricolaj intentioneaza sa mai deschida un magazin, care va fi localizat in Timisoara.

In urma deschiderii din Timisoara, Dedeman va ajunge la 20 de unitati pe piata locala, tinta companiei fiind ca pana in 2015 reteaua de bricolaj sa ajunga la 30 de magazine.

Compania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 252 mil. euro in 2009, similara celei consemnate in 2008.

Pe fondul extinderii numarului de magazine, Dedeman si-a bugetat o crestere cu 15% a businessului.

Principalii concurenti ai Dedeman sunt Hornbach (Germania), Praktiker ( Germania), Bricostore (Franta), BauMax (Austria), OBI (Germania), precum si reteaua de magazine Ambient Sibiu.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri