In acest moment clientii persoane fizice transferati pot efectua operatiuni in si din noile lor conturi Raiffeisen Bank, pe toate canalele pe care banca le pune la dispozitia clientilor sai.

Astfel, noii clienti au acces la reteaua de 525 de agentii Raiffeisen Bank din toata tara, retelele de ATM-uri (circa 1.100) si POS-uri (peste 11.000) ale bancii; serviciile de internet banking (Raiffeisen Online), phone banking (Raiffeisen Direct) si mobile banking (SmartMobile) sunt accesibile pentru operatiuni 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Utilizatorii de carduri de credit si debit au de asemenea acces la programul multishop.

Tranzactiile efectuate pana la data de 25 octombrie inclusiv, conform programului de lucru anuntat, vor fi reflectate in ultimul extras de cont emis de Citibank Romania, in timp ce operatiunile pe care clientii le-au facut dupa aceasta data se vor regasi pe primul extras de cont ce va fi emis de catre Raiffeisen Bank, se arata in comunicatul bancii.