Romania a urcat pe primul loc in Europa in ceea ce priveste cresterea volumului de tranzactii pe cardurile de credit MasterCard.
In primele sase luni ale acestui an, romanii au tranzactionat pe car-durile MasterCard 330 de milioane de dolari, cu 79,8% mai mult fata de perioada similara a anului trecut. Este, astfel, pentru prima oara cind Romania devanseaza toate celelalte tari europene in privinta cresterii volumului de tranzactii pe cardurile de credit atit pe primele sase luni, cit si pe cel de-al doilea trimestru din acest an, lasind in urma Rusia, Turcia si Lituania. Cardurile de credit - standard, premium sau co-branded - au cunoscut o dezvoltare semnificativa, iar volumul tranzactionat arata ca aceste tipuri de carduri se bucura de un real succes in Romania, spune Denisa Mateescu, Operations Manager Romania MasterCard Europe. Tendinta este semnalata si de Visa. Anul trecut am observat un interes crescut al bancilor fata de cardurile de credit, si ne asteptam ca aceasta tendinta sa continue si in acest an. Sapte banci din Romania au lansat anul trecut programe de card de credit sub sigla Visa si sintem siguri ca posesorii de carduri vor fi foarte receptivi la aceste produse, ne-a declarat Catalin Cretu, manager Visa. Din martie 2004 pina in martie 2005, valoarea totala a tranzactiilor prin carduri Visa a depasit 3,23 de miliarde de dolari, cu 61,6% mai mult decit in aceeasi perioada a anului trecut, iar numarul de tranzactii a ajuns la 50,3 milioane de dolari.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri