Cresterea a fost determinata de revirimentul cererii de solutii software in domeniile productie auto, retail si distributie, conform companiei.

Anul trecut, Wizrom Software a semnat contracte cu 206 noi clienti, terminand anul cu un total de 3.285 clienti. In 2010, Wizrom Software a incheiat contracte cu 159 de noi clienti, iar in 2009 cu 150.

„2011 s-a caracterizat prin cresterea interesului fata de SaaS, pentru ca tot mai multi clienti opteaza pentru acest model care le usureaza cash-flow-ul. Practic, unul din cinci clienti noi cu care am semnat in 2011 a optat pentru SaaS. Interesant este ca si firmele mari si multinationalele au inceput sa adopte modelul SaaS datorita avantajelor date de cash flow si viteza de implementare”, a declarat Adrian Bodomoiu, managing director Wizrom Software.

Modelul de licentiere SaaS se bazeaza pe cloud computing si in acest sens, solutiile oferite de Wizrom Software care se preteaza la acest mod de utilizare sunt Necto (business intelligence), respectiv solutiile ERP, CRM si SFA.

Citeste si:

31% din venituri au provenit din licente vandute, 34% din mentenanta, 35% din alte servicii de business (analiza business, procese, dezvoltari personalizate, outsourcing, altele).

Grupul de firme Wizrom a avut anul trecut un numar de 140 de angajati, acelasi ca si in 2010. Pentru 2011, planurile de recrutare vizeaza deocamdata cresterea fortei de vanzari cu 30%.

In cursul anului 2011, Wizrom a lansat solutia WizRetail pentru domeniul retail, WizWhy pentru companiile din domeniul serviciilor care cauta sa previna pierderea de clienti, respectiv Necto, solutia de BI care transfera fenomenul „social networking” in managementul organizatiilor.