"Apreciem si o crestere de peste 10% a numarului de telefoane vandute, precum si un avans al vanzarilor pe segmentul de accesorii, asupra caruia intentionam sa ne canalizam eforturile de promovare in viitorul apropiat", a declarat directorul comercial al EuroGsm, Zoltan Halmai (foto).

Accesoriile inregistreaza cel mai mare numar de unitati vandute la nivelul produselor comercializate in reteaua EuroGsm, urmate de telefoanele mobile, pe locul al treilea plasandu-se tabletele.

"Cu siguranta numarul de tablete vandute in acest an va creste, insa procentul acestora in volumul vanzarilor companiei se va mentine deocamdata la un nivel mai scazut comparativ cu cel al telefoanelor.

In schimb, intrarea masiva de smartphone-uri si tablete pe piata va determina totodata si reducerea preturilor acestora", a adaugat Halmai.

Citeste si:

El se asteapta la o crestere a cererii pe segmentul serviciilor de date mobile, in Romania, determinata in special de majorarea numarului de smartphone-uri si tablete disponibile pe piata. Totodata, segmentul de voce se va dezvolta in continuare, fata de 2011, in ciuda saturarii pietei.

Pentru acest an, reprezentantul EuroGsm anticipeaza mentinerea pozitiei de lider in vanzarile de servicii de voce ale retailerilor Orange pe segmentul business-to-consumer, cu o cota de 34%.

Potrivit datelor companiei, EuroGsm a inregistrat in primele trei luni din acest an o cota de piata de 7% din numarul de telefoane comercializate la nivel national.

EuroGsm are sediul la Cluj-Napoca si 117 magazine, in franciza, in 79 de orase.