Calculate in lei, veniturile UPC Romania au crescut cu 8%, compania atribuind declinul veniturilor in dolari evolutiei nefavorabile a leului fata de moneda americana.

Numarul abonamentelor a ajuns la sfarsitul primului trimestrului la un total de aproape 2.000.000, pe toate segmentele de televiziune, internet si telefonie. Fata de aceeasi perioada a anului trecut, compania are un total de peste 65.000 de abonamente noi si isi continua cresterea confirmata in ultimii ani, datorita avansului cu 13% al abonamentelor de internet si de televiziune digitala. Aria de acoperire a crescut cu peste 170.000 de locuinte, reprezentand o crestere cu 8% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Noile abonamente Fiber Power si cele de televiziune digitala sustin cresterea totala a companiei, care investeste semnificativ in extinderea ariei de acoperire a serviciilor sale, a anuntat vineri compania.

"Ramanem consecventi strategiei noastre de a oferi acces clientilor UPC la internet de mare viteza si calitate digitala superioara. Acest efort este sustinut si de planul de investitii, iar in 2015 avem planificate peste 35 de milioane de euro, atat pentru servicii noi precum si pentru modernizarea si extinderea retelei actuale", a declarat Severina Pascu, CEO al UPC Romania si Ungaria.

Pe segmentul de internet, numarul de abonati a crescut cu 10.500, la 444.000, iar la telefonie a avut loc o crestere cu 400 de abonati, la 313.300. Pe segmentul video, numarul de abonati a scazut insa cu 8.400, la 1.170.200.

Citeste si:

Peste 65% dintre clientii UPC sunt abonati ai televiziunii digitale, iar dintre acestia, peste 35% beneficiaza de calitate HD. La finalul lunii martie 2015, peste unul din doi clienti ai companiei detinea un abonament de internet Fiber Power.

UPC Romania a lansat anul trecut serviciul de internet wireless UPC Wi-Free, 10% dintre clientii de internet ai companiei fiind deja utilizatori ai acestuia. De asemenea, compania a demarat in 2014 un program de investitii destinat cresterii ariei de acoperire, astfel ca peste 200.000 de case au acces in prezent la serviciul de internet Fiber Power 500 si la televiziune digitala. La sfarsitul anului trecut, 65% dintre clientii UPC utilizau serviciul de televiziune digitala.

Operatorul roman este afiliat la UPC Broadband, divizia europeana a grupului Liberty Global, una dintre cele mai mari companii de comunicatii prin cablu din lume. Compania furnizeaza servicii de televiziune (digitala, prin satelit si analogica), internet in banda larga si telefonie in aproximativ 200 de localitati.

Foto: Shutterstock / Watching TV