In trimestrul al II-lea al acestui an, UPC Romania a inregistrat venituri de 170,8 milioane lei, ceea ce reprezinta o crestere cu aproape 10% fata de 155,4 milioane lei in trimestrul similar din 2015 (respectiv peste 339,5 milioane RON in semestrul I 2016, comparativ cu 309,2 milioane lei in semestrul I 2015). In dolari, veniturile companiei in T2 2016 sunt de 42,9 milllioane dolari, comparativ cu 38,7 millloane dolari in T2 2015 (respectiv peste 84,3 milioane dolari in semestrul I 2016 comparativ cu 77,6 milioane dolari in semestrul I 2015).

De asemenea, baza de clienti a UPC Romania a crescut in T2 2016, compania castigand 52,800 noi clienti comparativ cu perioada similara a anului trecut. Astfel, compania a incheiat trimestrul II 2016 cu un numar total de 1.245.200 clienti.

UPC Romania a continuat investitiile pentru a aduce serviciile digitale in cat mai multe zone din tara, la finalul lunii iunie 2016 acestea fiind disponibile pentru 2.672.900 de case, o crestere de aproximativ 10% comparativ cu aceeasi perioada din 2015. Astfel, anual s-au adaugat aproximativ 240.000 case in aria de acoperire UPC.

“In continuare, una dintre prioritatile noastre este acoperirea unei arii cat mai extinse la nivelul Romaniei si vom investi sustinut in extinderea si modernizarea retelei. De asemenea, in aceasta toamna, avem in plan lansarea de noi servicii digitale”, declara Robert Redeleanu, CEO UPC Romania.

UPC atrage 51.500 de noi abonamente la Internet

UPC a inregistrat cresteri pe segmentul serviciilor de internet, compania castigand 51.500 de noi abonamente de internet de la an la an, ceea ce reprezinta o crestere anuala de 11,2%. La 30 iunie 2016, UPC ofera servicii de internet catre 512.300 de clienti, dintre care peste 70% au si abonament pentru serviciul Wi-Fi.

Citeste si:

Televiziunea digitala a adus companiei un plus de 48.700 de abonamente in ultimul an, baza de abonamente crescand cu 8,6% fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la un total de 617.300.

Segmentul de voce a inregistrat o crestere anuala de 32%, in al doilea trimestru din 2016 compania atingand o baza de aproximativ 432.900 de clienti pentru serviciile de telefonie.

Principalii concurenti ai UPC Romania sunt RCS&RDS, Telekom, precum si Orange si Vodafone.