Oferta UPC pentru abonatii care vor alege serviciile de televiziune HD cuprinde canalele TVR HD, Pro TV HD, Eurosport HD, History HD si Fashion TV HD.

“Rata de penetrare a televizoarelor de tip HD Ready si Full HD in Romania este de 10%, cu 3% mai mult comparativ cu anul trecut, iar estimarile specialistilor arata ca in 2012-2013 rata de penetrare a televizoarelor HD va trece de 50%”, a declarat Iulia Florea, director de relatii cu clientii al UPC Romania.

Potrivit datelor UPC, numarul de plasme HD Ready in Romania va ajunge, la sfarsitul anului 2009, la peste 640.000, iar plasmele Full HD vor ajunge la 78.000, anul acesta.

Florea a adaugat ca spera ca in urmatorii ani peste 50% dintre abonatii de cablu digital ai UPC sa aleaga televiziunea de inalta definitie. La 30 iunie 2009, UPC avea 179.600 de abonati pe cablu digital, fata de 52.800 in iunie 2008.

Reprezentantii UPC nu au declarat care a fost exact investitia in televiziunea HD, insa conform unei declaratii anterioare a operatorului dintre cele 52 de milioane de euro planificate pentru investitii in acest an, aproximativ 30 de milioane de euro au fost necesare pentru extinderea serviciilor de televiziune digitala si lansarea televiziunii de inalta definitie, iar restul sumei a fost alocata spre marirea vitezei de internet in banda larga, servicii IT si alte servicii tehnologice