Grupul Adidas AG spera ca dezvoltarea pe pietele externe, in special din Asia, va majora vanzarile diviziei sale Reebok pana la cinci miliarde dolari in urmatorii trei - cinci ani, de la nivelul curent de trei miliarde dolari, relateaza Reuters citata de NewsIn.

"Pentru brandul Reebok, principalul motor de crestere il va reprezenta Asia si, pana la un anumit punct, si Europa", a declarat presedintele si directorul executiv al Adidas, Herbert Heiner, pentru Reuters.

Adidas, al doilea producator mondial de incaltaminte sport dupa grupul Nike Inc., spera sa diminueze costurile de productie cu 87 milioane de euro la toate diviziile companiei, inclusiv Reebok, pe care a achizitionat-o anul trecut. "Piete extrem de importante precum Germania si Franta sunt subdezvoltate, la fel si Rusia. Pietele in curs de dezvoltate au un potential substantial de crestere, lucru adevarat si ne vom dezvolta in Statele Unite ale Americii, insa nu cu acelasi ritm ca in Asia", a adaugat Heiner. Adidas planuieste o deschiderea a 3200 de magazine in China, India si Rusia pana in 2010.

Adidas a cumparat anul trecut compania Reebok pentru suma de 3,8 miliarde dolari. Prin aceasta tranzactie, Adidas a urmaruit sa isi intareasca pozitia pe piata din Europa, i nsa, divizia Reebok nu a realizat pana acum performantele pe care miza Adidas.

Grupul german si-a redus, in noiembrie 2006, estimarile de crestere a profitului pentru anul in curs de la 20% pana la 15%, dand drept motiv problemele diviziei Reebok.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri