In Europa, volumul vanzarilor Coca-Cola s-a diminuat cu 1%, comparativ cu primele sase luni ale anului trecut. Veniturile nete au avansat, insa, cu 4%, la 2,7 miliarde de dolari.
In al doilea trimestru, profitul net al grupului a crescut cu 16%, la 2,4 miliarde de dolari, in timp ce veniturile au urcat cu 5%, la 8,7 miliarde de dolari. Cheltuielile generale, administrative, de productie si cu achizitia materiilor prime au avansat cu 1%, la 2,9 miliarde de dolari. Volumul vanzarilor a inregistrat o evolutie pozitiva de 5%, depasind obiectivul grupului.
"Este clar ca evolutia economiei globale ramane incerta in multe regiuni, efectata de problemele legate de deficitele bugetare din Europa, reducerea estimarilor privind economia chineza si slabirea increderii consumatorilor. Desi aceste incertitudini ne afecteaza pe toti, ramanem decisi sa investim pe termen lung in operatiunile noastre globale si in branduri", a declarat Muhtar Kent, directorul general al Coca-Cola.
In Europa, volumul a scazut cu 1%, din cauza mediului economic problematic. Cu toate acestea, indicatorul a urcat in Germania, Spania si Franta. Rezultatele referitoare la volum au fost influentate negativ de problemele din Europa de Sud si de Sud-Est, din Balcani si din zona Marii Adriatice, mentioneaza raportul.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: