Grupul american Coca-Cola a raportat pentru primul semestru o crestere de 18% a profitului net, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, la patru miliarde de dolari, si un avans de 5% al veniturilor, la 16,2 miliarde de dolari.
Volumul vanzarilor Coca-Cola a urcat cu 4%, se arata in raportul financiar al grupului pentru prima jumatate a acestui an. Cheltuielile generale, administrative, de productie si cu achizitia materiilor prime au crescut, in perioada analizata, cu 2%, la aproape 5,6 miliarde de dolari, scrie Mediafax.

In Europa, volumul vanzarilor Coca-Cola s-a diminuat cu 1%, comparativ cu primele sase luni ale anului trecut. Veniturile nete au avansat, insa, cu 4%, la 2,7 miliarde de dolari.

In al doilea trimestru, profitul net al grupului a crescut cu 16%, la 2,4 miliarde de dolari, in timp ce veniturile au urcat cu 5%, la 8,7 miliarde de dolari. Cheltuielile generale, administrative, de productie si cu achizitia materiilor prime au avansat cu 1%, la 2,9 miliarde de dolari. Volumul vanzarilor a inregistrat o evolutie pozitiva de 5%, depasind obiectivul grupului.

"Este clar ca evolutia economiei globale ramane incerta in multe regiuni, efectata de problemele legate de deficitele bugetare din Europa, reducerea estimarilor privind economia chineza si slabirea increderii consumatorilor. Desi aceste incertitudini ne afecteaza pe toti, ramanem decisi sa investim pe termen lung in operatiunile noastre globale si in branduri", a declarat Muhtar Kent, directorul general al Coca-Cola.

In Europa, volumul a scazut cu 1%, din cauza mediului economic problematic. Cu toate acestea, indicatorul a urcat in Germania, Spania si Franta. Rezultatele referitoare la volum au fost influentate negativ de problemele din Europa de Sud si de Sud-Est, din Balcani si din zona Marii Adriatice, mentioneaza raportul.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri