Decizia unei intrari puternice in Ungaria face parte din strategia de crestere Mirano Group. Compania tinteste un plus de 25% pentru cifra de afaceri in 2012. Retailerul a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 2,5 mil. euro.

Pentru magazinele din Ungaria are un buget de investitii de 250.000 euro in 2012 si este deja in negocieri avansate cu West End (un centru comercial din Budapesta-n.r.)

Oficialii companiei estimeaza ca in iulie vor deschide primul magazin.

Decizia de extindere este determinata de faptul ca 30% din comenzile online de pe emirano.ro au fost acoperite de cererile din Ungaria si Bulgaria in 2011.

Citeste si:

In Romania, Mirano are 21 de magazine, din care 11 s-au deschis anul trecut.

Produsele pe care retailerul roman isi propune sa le introduca pe noua piata de desfacere cuprind brandurile Mirano, Delsey si Kipling, acestea din urma fiind branduri exclusive Mirano Group in Romania si nefiind prezente pe piata vecina.

Se mizeaza astfel pe prezentarea noii game de accesorii de calatorie marca Mirano, produse de o calitate superioara pozitionate intr-o gama de pret foarte avantajoasa si completarea acestora cu produsele brandului francez Delsey si ale celui belgian Kipling.

Mirano este o companie infiintata in Romania de catre Raghad Jawahery si Nuhad Qenaii.