Pentru o acoperire cat mai buna a targetului din toate mediile vizate, Medic One a propus un mix media axat pe presa scrisa, dar cu o atentie speciala acordata anul acesta unor medii neconventionale de promovare.

Conceptele creative au fost personalizate pentru fiecare din cele trei produse, pornind, desigur, de la targetul feminin specific fiecarui brand si de la beneficiile suplimentare care insotesc contraceptia. in functie de sfatul medicului, cele trei “personaje” feminine (Mirena, Jeanine si Yasmin) ne ajuta fie sa uitam de grija contraceptiei, fie sa avem o contraceptie sigura dar care sa ne si infrumuseteze, fie sa ne asiguram starea de bine printr-un contraceptiv de ultima generatie.

Starea de bine continua si in al doilea an de viata al personajului nostru, Yasmina, pe care o regasim in locuri si situatii comune target-ului: Yasmina face sport si se bucura de energia pe care i-o confera starea de bine, se relaxeaza la piscina sau in concediu, etc. Acestea sunt franturi din jurnalul Yasminei, un concept de succes, continuat si in acest al doilea an de comunicare. Ne intalnim cu Yasmina anul acesta in presa scrisa si intr-o campanie pe internet in doua valuri.

“Vrem sa continuam alaturi de Schering AG parteneriatul de succes pe care l-am inceput inca din ziua intai a agentiei Medic One, in urma cu 6 ani. Pe langa conceptele inovative pe care le-am prezentat anul acesta, sunt convinsa ca si succesul brand-urilor pe care le-am promovat impreuna in toti acesti ani a contribuit la acest rezultat.”, Dr. Oana Cociasu, Managing Director Medic One.