Anul acesta, competitia festivalului Ad’Or a adus agentiei GMP locul doi in clasamentul celor 21 de agentii participante, la doar 6 puncte diferenta fata de castigatorii locului 1, Leo Burnett.

Juriul competitiei a acordat agentiei 5 premii si 6 nominalizari. In randul lucrarilor castigatoare ale festivalului au intrat Romguard - The Thief, Cel mai bun print in categoria vanzari si distributie, EFFIE IAA – Exces, Cel mai bun print in categoria divertisment, Posta Romana - Campania Servicii Financiare Interne, Castigator la categoria Ilustratie, Posta Romana - Campania Servicii Financiare Interne, Cel mai bun print in categoria produse si servicii financiare si Paxeladine - Wedding, Cel mai bun print in categoria produselor cosmetice si farmaceutice

Nominalizari au primit Saprosan - Save the Forrest, Cel mai bun spot radio,Yam-Yam - Categoria Ilustratie, Garda Nationala de Mediu- Cainele, Cel mai bun spot TV in categoria social, COSMOTE - Bellboy, Cel mai bun spot TV in categoria Telecomunicatii, Americool - Arctic Toys, Cel mai bun print in categoria electronice si electrocasnice si Sport Total, Cel mai bun spot in categoria media.

Citeste si:

“Ad’Or 2006 confirma rezultatele pe care GMP le-a obtinut la Golden Drum - locul 3 din Romania - si AdPrint - locul 1 din Romania. Suntem constienti insa ca am iesit “aproape” cei mai buni, dupa un an slab, intr-un festival contestat si cu un juriu ciudat. Ne-au despartit doar cateva puncte de agentia anului, dar mai avem pina acolo”, comenteaza Felix Tataru, Directorul General GMP.

“Cred ca cel mai important semnal pe care am reusit sa-l dam la aceasta editie este acela ca venim tare din urma si ca scopul nostru declarat de a deveni curand cea mai buna agentie din Romania nu e nici utopic, nici arogant, ci cat se poate de realist. Iar tot efortul de constructie pe care l-am facut in ultimile 9 luni in GMP ma indreptateste si ne indreptateste sa credem ca anul urmator lupta va fi si mai dura, si mai stransa decat anul acesta. Oricum, felicitari tuturor competitorilor!, a declarat Emilian Arsenoaiei, director de creatie GMP.