Arc va oferi solutii de brand activation, de la strategie, creatie, dezvoltare si implementare pentru campanii de shopper, pana la media&digital shopper experience. “Vom raspunde nevoilor unei piete din ce in ce mai complexe, care cere mesaje tot mai specifice, mai relevante, mai utile pentru decizia de achizitie”, a declarat Stefan Iordache (foto), CEO Leo Burnett Group.

Noua agentie va fi condusa de Liviu Toader, secondat de Codrina Ciubotaru, in calitate de client service director. “Shopper-ul de astazi este diferit de shopper-ul de ieri. Este un individ sofisticat, cu posibilitati virtual nelimitate de informare si alegere. El nu este singur, ci face parte dintr-o comunitate, in care dialogul dintre membri este mai facil ca oricand, datorita tehnologiei. Daca in trecut consumatorul devenea shopper doar in momentul in care pasea in magazin, iar o simpla prezenta la raft a unui produs ii asigura acestuia succesul, astazi delimitarea dintre consumator si shopper devine din ce in ce mai neclara. Tehnologia tot mai accesibila si mai performanta ii permite consumatorului o transformare instantanee in shopper: el se poate informa si poate cumpara oricand, orice si de oriunde”, a declarat Liviu Toader.

Arc Worldwide numara in prezent 32 de birouri la nivel international.