Proiectul LeoYouth a fost realizat in colaborare cu D&D Research si s-a desfasurat in marile orase ale tarii. Compania de cercetare a luat in calcul un esantion reprezentativ pentru populatia tanara, cu varste cuprinse intre 16 si 24 de ani.

“Studiul avertizeaza asupra faptului ca stilul de viata al tinerilor nu reprezinta o constanta. Ceea ce este astazi pe lista de preferinte a tinerei generatii, maine ar putea sa fie depasit. Brand-urile care vor sa se afle si maine pe lista de preferinte a tinerilor vor fi nevoite sa-i inteleaga pe acestia dincolo de cliseele ‚de categorie’. Agentia noastra va utiliza concluziile raportului de cercetare in modul in care va comunica si interactiona cu tinerii consumatori pentru brandurile pe care le gestioneaza”, a declarat Roxana Dumitru, managing director al Leo Burnett, intr-un comunicat.

In urma cu trei luni, Leo Burnett a lansat un alt proiect de cercetare realizat de departamentul de strategie al agentiei, un studiu calitativ destinat femeilor, InsideOut, realizat sub platforma LeoShe.

Citeste si:

“Advertising-ul trebuie creat pentru consumatori, nu doar pentru noi. Si cum poti sa comunici cu cineva fara a-l cunoaste? Cunoasterea presupune, insa, investitie si creativitate, metoda si perseverenta. Acesta este motivul pentru care Leo Burnett s-a angajat in mod activ in descoperirea oamenilor, consumatorilor, pe care vrea sa-i implice in procesul de construire de marci . Mai intai a facut-o prin LeoShe, iar acum prin LeoYouth”, a explicat Razvan Matasel, deputy managing director si head of planning Leo Burnett.

Brand-ul Leo Burnett se situeaza in fruntea clasamentului din Romania a programului Business Superbrands, acumuland cele mai multe voturi la toate cele patru arii de evaluare, reputatie & prestigiu, calitate, incredere si diferentiere pe piata. Agentia este considerata in urma evaluarii Superbrands ca fiind cel mai de incredere brand de business din Romania.