Mixul de media al campaniei se axeaza in special pe mediul online, cu mare afinitate la publicul vizat si include 13 bloguri recunoscute, cu peste 600.000 de afisari. “Pentru ca am gandit o campanie adresata tinerilor, ne-am dus cu mesajele exact acolo unde stiam ca ii gasim. Pe net. Blogurile reprezinta o compotenta importanta a campaniei online pe care o consideram un suport excelent de comunicare cu publicul vizat de noi”, a declarat pentru Wall-Street Simona Costea, Account Director Graffiti BBDO.

Astfel, publicul-tinta pentru aceasta campanie este reprezentat de tinerii cu varste cuprinse intre 18-29 ani, din mediul urban sau rural, aflati la prima achizitie auto, fara prea mari posibilitati financiare, dar convinsi ca au calitatile necesare pentru a reusi.

Campania include toate canalele traditionale (TV, radio, print), insa este construita pentru a evidentia potentialul Internetului romanesc, celelalte canale actionand ca un teasing pentru site-ul concursului creat special pentru lansarea noului model Dacia. Graffiti BBDO a creat pentru lansarea noului model Dacia Logan KissFM site-ul www.logankissfm.ro. Aici participantii se pot inscrie in promotie votand una dintre cele 5 vedete ale muzicii romanesti care isi disputa suprematia: Andreea Balan, Andreea Banica, Anka Badiu, Miki si Delia. Concursul se desfasoara la nivel national in perioada 25 august-16 septembrie, iar premiile constau in cinci vehicule Dacia Logan KissFM.

Blogurile pentru campanie au fost alese in functie de notorietate si trafic, printre domeniile stantate cu bannerul Logan KissFM numarandu-se zoso.ro, piticu.ro, visurat.ro si ionutpopa.ro. Zoso.ro este blogul care ocupa locul intai in “Topul autoritatii”, realizat de analistul media Iulian Comanescu. Zoso se adreseaza unui public intre 16-49, care include categoria vizata de proiectul Dacia-KissFm. Bloggerul primeste intre doua si trei oferte publicitare pe luna si spera ca blogul sau va deveni, pe viitor, o sursa indeajuns de importanta de venit.

Citeste si:

Spoturile TV au fost filmate in colaborare cu casa de productie Carlo Production, sub regia lui Cristi Gugu, avandu-i in calitate de producatori pe Radu Rotar si Leonard Bratu, in timp ce fotografiile pentru print si internet au fost realizate in colaborare cu studioul Carioca.

Din partea companiei Dacia, proiectul a fost coordonat de o echipa formata din: Rafael Treguer – Director de Marketing, Eduard Croitoru – Director Publicitate, Cecilia Tudor – Sef Produs, Viviana Popescu - Sef Proiect Implementare Marca. De asemenea, din partea KissFM au participat la realizarea proiectului Alexandru Radu - Director Marketing, si Simona Ionascu, Business to Business Manager.

Echipa Graffiti BBDO care a contribuit la realizarea campaniei este formata din: Ema Prisca – Creative Director, Roxana Panaitescu - Senior Copywriter, Gelu Florea - Art Director, Patrick de Hillerin - Copywriter, Cristina Garlan - Art Director, Sorin Psatta - Strategy & Research Director, Costin Bogdan – JR Copywriter, Simona Costea - Account Director, Daniela Ioan - Account Executive, Liviu Isop – A/V Production Manager, Stefan Schultz – A/V Producer.

Campania de media a fost coordonata de agentia Media Direction, reprezentata de Razvan Varabiescu – Managing Director, Andreea Popescu – Group Strategic Manager, Diana Surubaru - Group Media Manager si Gabriel David – New