“M-a atras enorm perspectiva internationala a jobului, dimensiunea de coordonare regionala pe care o presupune si, nu in ultimul rand, a contat faptul ca relatia mea cu colegii din reteaua Pleon a fost intotdeauna bazata pe respect reciproc si incredere. Sunt niste oameni de calitate si niste adevarati profesionisti si imi face mare placere sa lucrez alaturi de ei”, a spus Liliana Serban.

Serban va ocupa functia de Account Director, pentru contul Comisiei Europene. “Aici eram sefa de agentie, acolo sunt sefa de proiect. E o diferenta foarte mare”. Schimbarea reprezinta, insa, un pas inainte in cariera, crede fosta sefa Pleon Graffiti.

Inainte de a accepta noua pozitie, Liliana Serban a analizat si alte oferte, venite atat din tara cat si din strainatate. Chiar daca a acceptat postul din Bruxelles, specialista in comunicare lucreaza in paralel la mai multe proiecte ce se vor desfasura in Romania si pe care le va anunta in viitor. “Nu imi inchid jocurile cu Romania. Dimpotriva”, a spus Liliana Serban.

Citeste si:

Cu o experienta in domeniu de peste 10 ani, Liliana Serban a fost PR Director al Pleon Graffiti din anul 2005 pana in ianuarie 2008. Absolventa a Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, specializarea relatii publice, ea detine o diploma de masterat in jurnalism si PR de la Ohio University, USA si un MBA in marketing in cadrul aceleiasi universitati americane.

In perioada 1997-2002, Liliana Serban a coordonat activitatile de relatii publice in cadrul Tempo Advertising, a lucrat in Departamentului de Presa si Imagine al Camerei Deputatilor si a fost coordinator PR la Fundatia Pro si Fundatia Start Media.