The Stevie Awards, “Oscarurile lumii de afaceri” potrivit cotidianului New York Post, este o competitie globala care premiaza performantele companiilor in afaceri. Nominalizatii au fost alesi din peste 1700 de inscrieri din 30 tari.

“Numarul campaniilor inscrise in concurs au crescut in acest an cu 65%, ceea ce ne arata ca reputatia International Business Awards creste de la an la an, in intreaga lume,” a declarat Michael Gallagher, presedintele The Stevie Awards.

McCannPR a fost si finalista la Stevie Awards la categoria “Best new product or service”, cu campania “Lansarea Coca-Cola zero pe piata romaneasca”. Campania a mai obtinut “Sabre Award” si “Silver Award for Excellence” la Romanian PR Award 2007. Proiectul “Cartea Zambetelor Coca-Cola” a castigat European Excellence Award 2007 la categoria "Corporate Media - Company Brochure".

“Best creative team”: Imola Zoltan - Managing Partner, Andreea Leonte - PR Account Director, Dorina Dragan – PR Account Manager si Anca Niculae – Junior Account Executive.

Citeste si:

Echipa McCannPR care a lucrat la proiectul “Cartea Zambetelor Coca-Cola”: Imola Zoltan - Managing Partner, Andreea Leonte - PR Account Director si autorul cartii, Teodora Migdalovici, ambasador al Cannes Lions in Romania.

Gala de decernare a premiilor a avut loc pe 8 septembrie, la Shelbourne Hotel din Dublin.

Premiile Stevie Awards se acorda anual, incepand cu anul 2002, in cadrul a patru programe diferite: American Business Awards, International Business Awards, Stevie Awards for Women in Business si Selling Power Sales Excellence Awards.

McCann PR este agentie afiliata la reteaua internationala Weber Shandwick.