Compania justifica cresterea cererii de birouri virtuale prin incercarea intreprinderilor mici si foarte mici de a gasi asistenta pentru spatiul de lucru, la costuri reduse, cu riscuri minime si care sa le poata creste in mod vizibil productivitatea.

„Desi economia in Romania este in curs de revenire, intreprinderile mici sunt constiente ca trebuie sa reduca in continuare costurile. Birourile virtuale ofera aceleași beneficii cu cele ale unui birou cu personal: o adresa de afaceri profesionala si un receptioner care sa raspunda la telefon. Intreprinderile vor scapa de cheltuielile, riscul si timpul de gestionare necesare pentru gasirea unui prezente fizice de potrivite”, spune Gary Gurtler, vicepresedintele regus pentru Europa Centrala si de Est si Balcani.

Regus ofera o adresa de afaceri care poate fi inclusa in documentele companiei, un numar de telefon local dedicat si un receptioner care sa preia apelurile telefonice, sa colecteze si sa gestioneze corespondenta, precum si acces la birouri private sau la sali de sedinte.

Citeste si:

Companiile pot utiliza biroul virtual ca solutie permanenta sau intermediara, inainte de a se extinde ca prezenta fizica, fara costurile inchirierii de spatii de lucru sau angajarii unui personal administrativ propriu.

Sursa foto: regusonline.net