“Ne asteptam ca acest produs sa fie cumparat de cel putin doi clienti”, a declarat Marius Dosinescu, CEO FlorideLux.ro.

Managerul estimeaza ca floraria online va inregistra cu ocazia Valentine's Day vanzari de 15.000 de euro, aceasta suma reprezentand circa 20% din valoarea comenzilor realizate in lunile de iarna.

Trandafirii rosii raman in topul preferintelor romanilor. De asemenea, aproximativ 60% din totalul vanzarilor realizate pentru 14 februarie sunt aranjamente florale deosebite, in timp ce restul sunt buchete clasice.

Pe de alta parte, peste 80% dintre produsele comercializate de retailer cu aceasta ocazie includ si un cadou, precum o cutie cu praline belgiene, ceaiuri sau cosmetice.

Citeste si:

“Oferim cadou si un ursulet de plus la fiecare comanda pe care o primim in aceasta perioada, iar pentru comenzile mai mari de 200 de lei daruim clientilor nostri si o sticla de vin din Franta”, a adaugat Dosinescu.
Pe site-ul FlorideLux.ro au fost plasate cateva comenzi inca de anul trecut pentru ziua de 14 februarie.

FlorideLux.ro este un grup de e-commerce, activ pe piata locala din 2003 si care anul trecut a avut o cifra de afaceri de circa 0,5 milioane de euro.

Grupul este format din: Floridelux.ro- florarie online, www.cosuridelux.ro- cosuri cadou , www.brazidecraciun.ro - magazin online complet dedicat Craciunului, www.coroane.ro - coroane si aranjamente funerare, www.gradinidelux.ro - produse si servicii dedicate gradinaritului, www.florarie-flori.com- florarie online cu target low medium, www.deluxeflowershop.com- varianta in engleza a websiteului floridelux.ro.

Printre cei mai mari jucatori pe piata de vanzari online de flori se numara Floridelux.ro, 123flori.ro si Floria.ro.

Esti pasionat(a) de comertul pe internet si vrei sa afli mai multe informatii, ponturi si studii de caz de la experti in domeniu? Atunci nu ai voie sa ratezi editia cu numarul trei a ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online.