Cartea de business propusa de Peter Barta, directorul executiv ai Fundatiei Post-Privatizare (FPP), organizatie care sustine antreprenoriatul, este "Cum sa livrezi fericire", scrisa de de Tony Hsieh, aparuta la editura Publica.

"Recomand cartea din mai multe motive. Te invata ce inseamna o cultura organizationala si cum sa lucrezi cu clientii tai. Vei invata de la o companie mare ce inseamna sa ai satisfactia clientului", spune Peter Barta.

In "Cum sa livrezi fericire", Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si multe altele.

Citeste si:

Scrisa intr-un ritm alert si foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arata cum o cultura organizationala foarte diferita de cele traditionale reprezinta un model eficient de a atinge succesul si cum, prin a cauta sa-i faci fericiti pe cei din jurul tau, te poate face mult mai fericit si pe tine.