Website-ul ofera, de asemenea, o viziune ampla asupra tuturor activitatilor sportive care se pot desfasura in zona, inclusiv informatii referitoare la traseele montane, partiile de ski, zonele pentru pescuit sportiv, echitatie si vanatoare.

In plus, noua platforma online pune la dispozitia utilizatorilor o sectiune de i-audio ghid cu descrierea zonei, traseelor, obiectivelor culturale si ecumenice, astfel incat turistii sa poata beneficia de informatii in timp real. I-audio ghidul este disponibil in romana, engleza si germana si poate fi descarcat in format MP3.

“Tara Fagarasului este o zona foarte ofertanta, atat in ceea ce priveste turismul cultural, cat mai ales turismul montan si cred ca reprezinta o alternativa inspirata pentru cei care cunosc deja Valea Prahovei. Avem intr-adevar locuri frumoase cu o incarcatura istorica si culturala deosebita si este pacat ca inca nu ne dam seama” a declarat Ciprian Faraon, managing partner, Dual Promo.

Citeste si:

Site-ul www.tarafagarasuluiromania.ro este un proiect cofinantat de Uniunea Europeana prin Fondul European pentru Dezvoltare Regionala, in cadrul Programului Operational Regional, aprobat pentru Centrul Regional de Dezvoltare Durabila si Promovare a Turismului Tara Fagarasului si realizat de catre compania Dual Promo.

Valoarea proiectului este de 54.000 lei.

Infiintata in anul 1999, Dual Promo activeaza pe piata de publicitate, materiale publicitare si promotionale din Romania. Compania ofera servicii de consultanta marketing, servicii de promovare, creatie grafica si DTP, productie publicitara – tipar digital si printuri de mari dimensiuni, import si comercializare materiale promotionale. Dual Promo a fost membru fondator APIIP(Asociatia Producatorilor si Importatorilor din Industria Publicitatii) si incepand din anul 2002 membru furnizor PSI (Present Service Institute).