Lucian Boronea, directorul general al agentiei de turism Accent Travel, spune ca a observat o mai mare deschidere a companiilor low-cost pentru campanii comune de promovare a Bucurestiului, potrivit Mediafax.

„Este o greseala a companiilor de linie ca nu reusesc sa vada faptul ca Bucurestiul creste, ca destinatie turistica. Blue Air, Wizz Air si Ryanair vor campanii comune de promovare a Bucurestiului. Reprezentantii companiilor low-cost au zis ca participa la bugetul de promovare a Capitalei, in mod egal cu asociatia de promovare, pentru ca ei cred in aceasta destinatie. Faptul ca Ryanair isi va pune o baza de operare la Bucuresti, cu trei avioane, este doar inceputul“, apreciaza directorul general al agentiei de turism Accent Travel.

Anul trecut, cea mai mare companie low-cost, dupa numarul de pasageri, a fost Wizz Air, compania din Ungaria transportand 4,5 milioane de pasageri pe rutele din si spre Romania. Jozsef Varadi, CEO si fondator al Wizz Air, estima recent ca in cinci ani compania pe care o conduce va ajunge la 9-10 milioane de pasageri in Romania.

Sursa foto: Arena Photo UK / Shutterstock