evoMAG intră în parteneriat cu Glovo și le oferă clienților posibilitatea de a intra în posesia produselor comandate în mai puțin de o oră, fără ca aceștia să se deplaseze la showroom.

evoMAG devine astfel primul retailer IT&C care include Glovo ca soluție de livrare a produselor. Accesând aplicația, clienții din București pot comanda mii de produse vândute de evoMAG, cu valoare individuală de până la 350 de lei.

„Odată cu parteneriatul cu Glovo, le oferim clienților cea mai rapidă soluție de livrare a produselor comandate disponibilă la acest moment în piață. Într-o perioadă în care deplasările sunt limitate, oferim această soluție, care satisface dorința clienților de a intra cât mai repede în posesia produselor cumpărate. Vorbim de produse cu valoare relativ mică, până în 350 de lei, care acoperă o gamă variată – de la produse de igienă și sănătate, la cele destinate unui stil de viață sănătos, și până la accesorii pentru telefoane, laptopuri, echipamente multimedia, componente PC etc.”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

„Parteneriatul cu evoMAG înseamnă pentru Glovo încă un pas spre promisiunea de a livra consumatorilor orice au nevoie în mai puțin de 1 oră. Viziunea noastră este să construim o aplicație care conectează utilizatorii cu business-uri din toate domeniile, atât pentru livrare de mâncare, unde avem o prezență foarte puternică, cât și pentru livrare de produse din supermarket, produse și accesorii electronice, flori, jucării și multe altele”, spune Marius Funie, Marketing Manager la Glovo România.

Produsele evoMAG disponibile în aplicația Glovo sunt împărțite în 51 de categorii, pentru o segmentare cât mai precisă și o identificare mai rapidă a acestora. Toate produsele listate în aplicația Glovo se află în stocul evoMAG și sunt disponibile imediat, permițând astfel ridicarea lor din depozit și livrarea către clienții finali în mai puțin de 60 de minute.

Decizia de a intra în parteneriat cu Glovo se înscrie în direcția strategică a evoMAG de diminuare a timpilor de livrare și de îmbunătățire a experienței de shopping. Recent, evoMAG a crescut capacitatea depozitului cu 40%, într-un proces de extindere pe verticală, după ce, anterior, a implementat un sistem de management al depozitului pentru îmbunătățirea timpilor de livrare a produselor către clienții finali, ca urmare a automatizării operațiilor cu stocul.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri