Reprezentanta marcii germane BMW in Romania a infiintat o divizie destinata comercializarii de masini rulate, atat din parcul propriu, cat si aduse de la BMW Germania.

Divizia de automobile rulate, BMW Premium Selection, are pentru inceput o flota de peste 3.000 de automobile cu vechime cuprinsa intre intre 6 luni si 5 ani.

Reprezentantii BMW Romania nu au dat detalii referitoare la suma investita in deschiderea noii entitati.

"Nu comentam suma. Insa efortul financiar vine din mai multe directii - pe de o parte este eforul BMW Group Romania in platforma informatica, campanii de marketing si comunicare, training etc. Pe de alta, sunt investitiile dealerilor pentru respectarea standardelor de reprezentare retail si a procedeelor de verificare si pregatire a automobilelor pentru livrare", a declarat Alexandru Dobre, sales manager BMW Premium Selection, citat de Mediafax.

Ca si in cazul automobilelor noi, masinile din oferta noii divizii beneficiaza optional de pachetele Service Inclusive. Versiunea de baza acopera operatiile esentiale pentru revizii (manopera si consumabile) pentru primii 5 ani sau 100.000 kilometri si este transmisibil in cazul in care automobilul isi schimba proprietarul.

BMW Premium Selection completeaza seria de avantaje cu oferte de buy-back si trade-in, precum si o oferta de leasing speciala prin BMW Financial Services cu perioada de finantare de pana la cinci ani.

"Prin acest proiect ne adresam clientilor de modele second hand care efectueaza tranzactii one to one. Este o piata cu un potential important, numai in perioada ianuarie-aprilie inregistrandu-se peste 5.800 de tranzactii cu modele BMW", a spus Dobre.
Toate vanzarile se vor desfasura prin dealerii autorizati BMW.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri